Skocz do zawartości

Moje BMW: E30 316i M40, 07.1990 NISKIE OSIĄGI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam jestem tu nowy na Forum i mam problem z moją bunią nie chce jechac załozyłem nowy wałek,dźwigienki,popychacze nowe wtryski i nic auto sie wkręca na obroty ale nie chce jechac na 5 biegu przy 3 tyś obrtotó ma 100km/h przy 4tyś ma 120km/h autko jest na gaz u gazownika było i nic nie pomogło co to moze być pomocy z góry dzienki
Opublikowano
Witam jestem tu nowy na Forum i mam problem z moją bunią nie chce jechac załozyłem nowy wałek,dźwigienki,popychacze nowe wtryski i nic auto sie wkręca na obroty ale nie chce jechac na 5 biegu przy 3 tyś obrtotó ma 100km/h przy 4tyś ma 120km/h autko jest na gaz u gazownika było i nic nie pomogło co to moze być pomocy z góry dzienki

W jakim sensie nie chce jechać? Nie może przekroczyć danej prędkości? Wolno się rozpędza? Czy chodzi Ci o małą prędkość przy tych obrotach?

Opublikowano
Witam jestem tu nowy na Forum i mam problem z moją bunią nie chce jechac załozyłem nowy wałek,dźwigienki,popychacze nowe wtryski i nic auto sie wkręca na obroty ale nie chce jechac na 5 biegu przy 3 tyś obrtotó ma 100km/h przy 4tyś ma 120km/h autko jest na gaz u gazownika było i nic nie pomogło co to moze być pomocy z góry dzienki

a ile chciałeś jechaś na 5 przy 3000 :?:

takie osiągi na 5 przy 3000 jak piszesz to są normalne, takie są przełożenia skrzyni i mostu i inaczej nie będzie :!: ,chyba że zmienisz skrzynie lub most

120 na 5 powinno być przy 3500, może poślizg na sprzęgle, może błąd obrotomierza lub prędkościomierza

ONLY ANIA, ONLY BMW
Opublikowano
Aha czli wszystko zalezy od przełozenia myślałem ze tak nie powinno być takie wyskokie odroty na tak małych prędkościach :duh: a mam pytanko czy moza było by przełozyć jakiś dłuższy dyfer np 3.95
Opublikowano
Aha czli wszystko zalezy od przełozenia myślałem ze tak nie powinno być takie wyskokie odroty na tak małych prędkościach :duh: a mam pytanko czy moza było by przełozyć jakiś dłuższy dyfer np 3.95

Można założyć inny dyfer, np. taki jak mój 4.10, bądź ostatecznie 3.91, ale to już za wolno by przyśpieszał. Zależy co dla Ciebie jest priorytetem - przyspieszenie czy prędkość maksymalna. Im dłuższy dyfer tym większa prędkość maksymalna, ale gorsze przyśpieszenie.

Opublikowano
w mojej E30 316i na V tez łyło 100 km/h przy 3k obr/min - najszybciej pojechała ... i tak nikt nie uwierzy :wink:

beemki to choroba - nieuleczalna, ale za to bardzo przyjemna

miłośnik E30 ... użytkownik E46 :)

Opublikowano
Mi bardziej zalezy bardziej na prędkości bo przeważnie wyjeżdżam w trasę i lepiej mnieć mniejsze obroty a większą predkośc :D
Opublikowano
to poszukaj jak najdłuższego dyfra w małej głowie i po sprawie

beemki to choroba - nieuleczalna, ale za to bardzo przyjemna

miłośnik E30 ... użytkownik E46 :)

Opublikowano
Witam mam pytanko wczorraj wiechałem na kanał żeby zobaczyć jakie mam przełozenie dyfra i odczytałem na jakiejś tabliczce 6081 a to na dyfrencjale GGG40, 905 jeśli ktoś wie coś o tych nr i jakie ma przełozenie proszę o odpowiedź z góry dzienx

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.