Skocz do zawartości

padł mi akumulator - ja się dostać i naładować go


Rado_

Rekomendowane odpowiedzi

Chodzi o to że mam ją zamkniętą na centralny zamek , z kluczyka nie otworze bo zamki są zniszczone przez fachmenów złodziei , ma rygle wiec odchylenie drzwi i wyciągniecie dzyndzla nic nie da ,

 

lipa na maksa , może dostać się do jakiegoś przewodu pod napieciem i naładować akumulator , załatwiłem się nieźle , dostałem się do linki otwierania klapy ale nie moge jej ruszyć

 

może macie jakieś pomysły

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak zamek też w bagażniku ,

 

pytanie czy zapalniczka działa przy wyłaczonej stacyjce , mam akurat ładowarke włozoną do niej może przez to naładuje akumulator , minimalnie by mi centralny tylko zadziałał

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytanie czy zapalniczka działa przy wyłaczonej stacyjce

nie działa :naughty:

Prowadziłeś kiedyś BMW? To jest adrenalina, to jak narkotyk - wciąga. Jesteś królem świata i nikt ci nie podskoczy :diabel_faja:





Nowe forum BMW tylko dla serii 3

http://www.3er.pl

warto tam być!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:shock: :?: :shock: :?: :shock: :?: to jak do zapalniczki mozesz sie dostac a nie mozesz wejsc do auta?????cos krecisz kolego....

 

normalnie mam ładowarke włożoną w zapalniczke i można odgiąć dzwi na tyle by drut włozyć i go wyjąć , co mam niby kecić ? że chce swój własny samochód ukraść ??

 

to tak w woli informacyjnej , zniszczyli mi zamki na Barbórce w Warszawie , godzine czasu próbowaliśmy różnymi sposobami wejść do samochodu (oginając drzwi , włażąc do bagażnika - wtedy mi działał zamek , itp ) przejechało w tym czasie z 5 patroli policyjnych i żaden się nie zainteresował , zatrzymał , nawet się nie zapytał o dokumenty , godzine czasu majstrowaliśmy i nic zero zainteresowania kogokolwiek - centrum miasta ,dopiero legalni fachowcy za 150 zł mi otworzyli przez dzwi pasażera - wolał bym uniknąć takiego wydatku

 

wiec nie za bardzo rozumiem co mam kręcic , samochód stoi u mnie na działce , tylko wkurzają takie mądre komentarze , mam problem dość spory bo rygle dość skutecznie blokują otwarcie , szybe to zawsze moge wybić ,

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciężko się dostać do rozrusznika

 

znalazłem lepszy sposób , udało mi się odchylić drzwi na tyle by pozycyjne włączyć , później rozkręciłem żarówke od rejestracji , podłaczyłem prostownik , minuta ładowania i centralny zadziałał :)) a później to już naładowanie akumulatora ale skoro mi tak padł do 0 to padlina już z niego ,

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zawsze musze sie o cos spytac. Czy jest mozliwosc zeby cos zepsuc jak sie odlacza akumulator i sie odlaczy pierwsze + a potem - albo pierwsze - a potem + ? Tez bede ladowal akumulator i mam pytanie, jak odlaczyc akumulator, w sensie czy pierwsze + a potem - czy pierwsze - a potem + i jak podlaczyc do prostownika pierwsze + a potem - czy pierwsze - a potem + ?
Jesli nie masz nic konkretnego do napisania nie pisz nic ! Nie znam sie na mechanice ale che sie poznac :). Prosze o wyrozumialosc.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja ładuje bez wyciagania akumulatora i odpinania kabli , pisze w instrukcji żeby prostownik podłończyć na wyłączonym , po naładowaniu wyłączyć prostownik odpiąć kable i dopiero odpalać , zabronione odpalanie na włączonym prostowniku , jakie ma znaczenie czy najpierw podpinać plus , później minus lub odwrotnie - chyba to nieistotne przy wyłaczonym prostowniku

 

tak robie stosuje się do instrukcji i nic niedobrego się nie dzieje ale fachowcem nie jestem wiec nie wiem czy dobrze , naładowałem i działa , zobacze czy rano odpali czy akumulator to już padlina

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znalazłem lepszy sposób , udało mi się odchylić drzwi na tyle by pozycyjne włączyć , później rozkręciłem żarówke od rejestracji , podłaczyłem prostownik , minuta ładowania i centralny zadziałał :)

brawo dla kolegi za pomyslowość :clap: :clap: :clap: :roll2:

Prowadziłeś kiedyś BMW? To jest adrenalina, to jak narkotyk - wciąga. Jesteś królem świata i nikt ci nie podskoczy :diabel_faja:





Nowe forum BMW tylko dla serii 3

http://www.3er.pl

warto tam być!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz zrobić zwarcie odpinając najpierw + a potem -! przy odłanczaniu aku odłanczamy pierwszy - a potem +!!!podpinajac go spowrotem robimy dokładnie na odwrót!czyli + a nastepnie -!

 

Yyyy... Możesz zrobić zwarcie, jeżeli ręce Ci się trzęsą i jesteś na kacu. Wtedy może wypaść Ci kabel z ręki i upaść na masę - fakt. To dotyczy jednak TYLKO odpalania z drugiego samochodu/akumulatora.

Jeżeli mówimy o ładowaniu prostownikiem - nie ma jak zrobić zwarcia, choćbyś się bardzo starał (nie liczę połączenia biegunów akumulatora kablem). Jeżeli przed odłączeniem prostownika wyłączysz go z sieci, to jemu też nic nie grozi.

 

Rado_! - pomysł dobry :)

Kai
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.