Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam pytanie co trzeba zrobić by alusy z e60 pasowały na piastę e39 ? Z tego co wiem to w e39 średnica jest 74mm, a w e60 72,4 mm. Da się coś zrobić bez np. rozwiercania otworów? pozdr
"Urzędnicy są jak książki na półkach, im wyżej postawieni, tym rzadziej do czegoś słuzą" Napoleon Bonaparte
Opublikowano

Witam,

 

moim zadniem nie warto - taka operacja oslabia felge to po pierwsze, po drugie te felgi sa zaprojektowane do innego samochodu wiec jestem zdania iz warto uzywac tylko tych oryginalnie przeznaczonych do danego modelu - w koncu w jakims celu sa prowadzone takie prace badawcze BMW zanim auto zostanie wypuszczone na rynek

 

pozdrawiam,

darek

 

ps. podejrzewam, ze nikt to wykonuje takie uslugi nie da gwarancji ze nic sie nie wydarzy przy np. 200 km/h a chyba nie warto sie w ten sposob ograniczac... :twisted2:

[500 656 500] sprzedam nr - starter GSM idealny dla salonu BMW - 608 BMW BMW czyli 608 269 269
Opublikowano

a ja powiem tak - mam fele od E60 były rozwiercane - latam na nich już 3miechy zrobiłem jakieś 10.000km- nic się z nimi nie dzieje a prędkość srednia u mnie w trasie 180-220km/h - a fura o raz mocniejsza

pozdro

------- /// M ---------
Opublikowano
a ja powiem tak - mam fele od E60 były rozwiercane - latam na nich już 3miechy zrobiłem jakieś 10.000km- nic się z nimi nie dzieje a prędkość srednia u mnie w trasie 180-220km/h - a fura o raz mocniejsza

pozdro

 

Potwierdzam kolega ma w swojej i nic się nie dzieje. Wcale nie musi byc oryginał bo i po co i na co?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.