Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

524 TD 1990r Witam ciąg dalszy problemu z obrotami (wczesniejszy post). Okazało się ża jest walnięty "potencjometr" znajdujący się na pompie wtryskowej... Mechanik stwierdził że nowa kosztuje 1500 PLN a starą kupie w takim samym stanie jak moja. Mam pytanie czy da się to jakoś naprawić???? Znajomy sugeruje wymianę na starszy model pompy (sterowny linką) i twiedzi że jedynie przestanie działać obrotomierz??? Czy ktoś robił już coś takiego i jakie były skutki???

THX

Opublikowano
w zaleznosci co masz za pompe.ale na 99,9% masz EDC ktorej sie nie da naprawic - tylko wymiana. poszukaj na forum tematu o nastawniku pompy wtryskowej edc lub wejdz na www.bmw-tds.pl tam jest na ten temat duzo napisane.jak cos to PW to dam ci namiary na goscia u ktorego ja ostatnio robilem nastawnik i wszystko dziala ok.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.