Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich posiadaczy bmw 2,5 tds oraz pozostałych. mam problem typu ; jechałem sobie spokojnie koło 80km w pewnym momencie zapaliła mi sie kontrolka oleju przestało działac wspomaganie kierownicy zatrzymałem sie kłade sie pod silnik (nie mam osłon) patrze mam odkrecona śrubke od wału taka długa na klucz 22. dokreciłem ja ile miałem tylko siły po przejechaniu kolejnych 15 km (w kierunku domu) znowu ten sam motyw, dokreciłem ponownie lecz zaczołem słyszec dziwne klekotanie w silniku zatrzymałem sie scholowali mnie do domu. zdjołem głowice myślałem że cos z zaworami lecz jest wszystko oki. sprawdziłem wtryski wszystko oki ratunku co mi stuka kto wie prosze o pomoc jestem uziemiony

 

 

lisekBMWe34 – nazwałeś swój wątek w taki sposób: pomocy!!! problem z silnikiem 2,5 tds

Myślisz, że ktoś po jakimś czasie będzie szukał rozwiązania własnego podobnego problemu po słowach „pomocy!!!” lub „problem”?

Twój wątek oprócz rozwiązania Twojego problemu może posłużyć także komuś, kto go kiedyś wyszuka – dlatego lepiej w tytule podać w skrócie czytelną i konkretną informację. Moja propozycja jest taka, jak teraz po zmianie.

 

solaris520, Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
sprawdź ile masz oleju.
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Opublikowano
a czy to bankowo w silniku?? Jeśli tak to może któryś hydraulik wisi i klepie? Jaki to rodzaj klepania? Gdzie go słychać? z przodu motoru z tyłu u góry czy u dołu. Prosimy o więcej szczegółów to napewno pomoże w rozwiązaniu problemu.
Opublikowano
100% w silniku a gdzie stuka ciężko określic bo strasznie hałasuje jak zdjołem głowice wszystkie zawory chodziły prawidłowo wałek jest cały niewytarty znajomy przypuszcza że przytarły sie panewki czy to mozliwe?? po tak krutkim czasie??
Opublikowano
Hm możliwe w końcu zginęło ciśnienie w układzie smarowania ( zapaliła się kontrolka) Hmmm górę już rozbierałeś wiec pewnie niestety trzeba zajrzeć też i od spodu. Na wolnych obrotach też ci stuka??? Czy tylko przy wciąganiu na obroty?
Opublikowano
stuka i na wolnych tak miejwiecej 2 stukniecia na sekunde a na wiekszych coraz mocniej i szybciej od dołu żeby spojżec jest troche kłopot zeby miske olejowa sciagno raz mi sie udało w 6 godzin to zrobi tylko klopot był z załozeniem ale było wszystko oki, (jak go kupilem wymienialem olej i musialem zdjac miske bo uszczelka ciekla lecz gdy załozyłem nowa i tak nadal cieknie)
Opublikowano
Sprawa wygląda następująco. Jeżeli odkręciła się śruba w wale to zcieło albo przesuneło klina na wale. na tym klinie osadzona jest pompa olejowa jak również przylegająca do niej zębatka napędzająca rozrząd , dlatego straciłeś ciśnienie oleju a stuki powstały w wyniku przestawienia się rozrządu. Szukaj usterki na wale a nie na głowicy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.