Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Byłem zmuszony wymienić przepływomierz. Zamówiłem nowy bezpośrednio w Bosch-u, i przysłali numer 0 928 400 527. Na stronie bosch-a jest informacja cytuję: "W razie montażu 0 928 400 527 zamiast 0 928 400 314 konieczna jest reprogramacja sterownika przez serwis BMW."

Problem w tym, że mój stary miał numer 0 928 400 468, i teraz nie wiem czy muszę przeprogramować sterownik czy nie?

Samochód po wymianie odzyskał werwę, przestał kopcić, ale nie jest to jeszcze to co było przed usterką. Na pedał gazu reaguje z opóźnieniem i coś dziwnie syczy pod maską.

Opublikowano
dziwnie syczy? może któryś przewód w dolocie nie jest dobrze dociągnięty opaskom albo którą opaska po prostu pękła? syczenie zazwyczaj nasilające sie wraz ze wzrostem obrotów to objaw nieszczelnego układu dolotowego.
Opublikowano
Wyczytalem na niemieckim forum,ze modele do liftu czyli 136 km,trzeby programowac,a te po czyli 150 km juz nie cos tam zmienili.Podal to gostek pracujacy w ASO
Opublikowano
Puścił Ciebie w "maliny" :lol: Przepływkę trzeba adoptować nie ważne czy to 136 PS czy 150 PS czy 184 PS itd.
Opublikowano

Po kilku kilometrach testów jedyna decyzja to: jadę do serwisu na sprawdzenie programu i ogólnie co i jak.

Okazało się że po zmianie przepływki, gdzie poprzednia ewidentnie "kłamała" dół jest w miarę OK tak do 3000 rpm, natomiast wyżej, tragedia. Jedyny plus to to że, wyżej już nie dymi, natomiast ciężko go wkręcić na więcej niż 3000 obrotów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.