Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
no tu jest mały ból bo chciałem 525i albo 530i ale nie dałem rady z finansami i starczyło na 520i 2,2 170km ale za to miała 68000km pierwszy właściciel wszystkie faktóry z wymian oleju z przebiegam podanym przy wymianie,a e39 była 523i. Jak dla mnie to beema jest stworzona do katowania 523i to co dostała w dyfer na swój przebieg to byłem pod wrażeniem, ze wytrzymała.Jeszcze jedno co mi się w niej podobało to wsadziłem filtr powietrza KN powiem wam że tak ładnie zasysała powietrze że nawet gościu z FUSa nie wiedział co tam za silnik siedzi,robiło to wrażenie.mało która marka śmiga bokiem tak ładnie jak beema w serii Edytowane przez CIERP
Opublikowano
...Jeszcze jedno co mi się w niej podobało to wsadziłem filtr powietrza KN powiem wam że tak ładnie zasysała powietrze że nawet gościu z FUSa nie wiedział co tam za silnik siedzi,robiło to wrażenie.mało która marka śmiga bokiem tak ładnie jak beema w serii

 

Gratuluję odwagi! Ja w swoim 523 też mam KN i w dyskusji na forum o tym wspomniałem... koledzy zjedli mnie z klawiaturą :jawdrop:

 

Ale potwierdzam KN pięknie w 523 powietrze zasysa :cool2:

Pozdrawiam

Eulem

E39 [E34/E36]

a tu gram: http://s1.metaldamage.pl/c.php?uid=227838

Opublikowano

To teraz trochę humoru panowie bo powiem co u mnie w 50 tysięcznym mieście jeździ na TAXI. :mrgreen:

 

Mercedes E W210, VW Golf III Kombi, Polonez (poprzednik Caro), Dwa Polonezy Caro, Daewoo Espero, Opel Astra I sedan, Ford Mondeo kombi (poprzedni model od obecnego), Audi 80 B4... Chyba tyle z tego co kojarzę.

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.