Skocz do zawartości

Za duza dawka paliwa ciezko pali zalewa sie itd ...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

 

W ciaz mam problem z moja e39 2.0 , Jak jest zimna nie chce zapalic zalewa sie benzyna wtedy odlaczam kostke od pompy paliwa udaje sie ja zapalic i szybko musze ja podlaczyc zanim zgasnie , jak juz jest ciepla odpala ale tez ciezej niz normalnie . podczas rusznia czuc ze jest zalewana i ciezko wkreca sie na obroty czy moze to byc wina cisnienia w listwie z wtryskami co jest odpowiedzialne za regulacje tego cosnienia i jak to sprawdzic ?? Dpdam ze jak sie zalewa to na wszytskich cylindrach swiece sa mokre .

sprawdzalem dwie pompy dwa przeplywomierze i jest tak samo ,

Na wolnych chodzi jak amerykanskie v8

Opublikowano
Pewnie wtryskiwacze już umarły.. zamiast dawać odpowiednią dawkę paliwa leją ciurkiem, czyli już przeciekają po prostu, a na zimnym jest gorzej bo ma tzw. ssanie i już jest masakra......
Opublikowano
czy moze to byc wina cisnienia w listwie z wtryskami co jest odpowiedzialne za regulacje tego cosnienia ...

 

Regulator ciśnienia paliwa w listwie to element nr 6

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DD11&mospid=47537&btnr=13_0411&hg=13&fg=15

 

Ale rzeczywiście wygląda to na coś z wtryskiwaczami – choć dziwi mnie to, bo o ile to, że u mnie najprawdopodobniej przepuszczają nie zaskakuje mnie (po 20 latach może mają prawo) – to u Ciebie nie spodziewałbym się tego.

 

 

pozdrawiam

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
ale to wszystkie naraz padly na wszystkich cylindrach ??

Czemu nie,. przepracowały tyle samo czasu w praktycznie identycznych warunkach, a że wcześniej może to wina paliwa może jakieś dodatki do paliwa (osobiście nigdy nie używałem takich specyfików i nie mam zamiaru) bo to mogło być przyczyną przedwczesnego zużycia wtrysków... Ale najpierw trzeba sprawdzić sterowanie...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.