Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem samochód gaśnie po rozgrzaniu i nie chce zapalić póki się nie ochłodzi. Nawet rozrusznik nie chce kręcić, tak jakby komputer go odcinał zapłon z jakiegoś powodu. Po podłączeniu do komputera BMW E38 z silnikiem M62 4,4 litra. Wykazało uszkodzony czujnik temperatury silnika, tylko który to czujnik??? Ten w chłodnicy czy może ten w pompie wody??? I czy wogle to czujnik może powodować takie objawy??? Żeby nagle wyłączyć zapłon, a po odczekaniu 15 minut zapala i jedzie jakby mu nic nie było.

 

W tym linku rysunek numer 9 DOUBLE TEMPERATURE SWITCH, czy może to być ten czujnik

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=GF81&mospid=47517&btnr=11_1535&hg=11&fg=35

 

Z góry dzięki za odpowiedź, bo załamka, nie mogę jeździć.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Żebyś miał pewność, że to ten czujnik, to odepnij wtyczkę, wówczas ECU przejdzie w tryb awaryjny i motor będzie pracował bez wzgledu na temperaturę. Może być problem tylko z rozruchem na zimnym silniku.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano
Kupiłem ten czujnik nowy i powiem że to nic, a nic nie dało, ani troche. Ja wysiadam nie mam pojęcia co to może być, jak odłącze przepływomierz objawy są takie same, więc przepływomierz odpada chyba. A czujnik temperatury płynu jest raczej dobry bo w teście 7ódmym podajże pokazuje temperature płynu miedzy 70 a 80 stopni jak go zagrzeje. Objawy te same gaśnie po zagrzaniu silnika, i nie chce odpalać, jak troche się ochłodzi to odpala normalnie???? Ale wiadomo już szybciej się zagrzewa no i może z 5 minut dam rade pojechać zanim zgaśnie, i znowu czekanie na ochlodzenie.
Opublikowano
nie wiem czy cos pomoge. u mnie mialem podobne objawy.mechanicy obstawiali pompe paliwa. okazalo sie ze mialem przepalone kable pod tylna kanapa i jak sie samochod nagrzal to robilo sie zwarcie
Opublikowano
nie wiem ktore dokladnie kable poszly poniewaz sie nie dowiadywalem. auto na szybko musialem miec naprawione i elektryk mowil tylko ogolnie o kablach popalonych pod tylna kanapa
Opublikowano
Z kablami to wątpie, oglądałem i wszystkie wyglądają ładnie. Mnie zastanawia czy to nie jest czasem czujnik położenia wałka , albo czujnik wału korbowego. Tylko że na kompie tego nie wykazuje, co o tym myślicie???
Opublikowano

Hej,

Sprawdz czujknik polozenia walu korbowego ( impulsator), czesto on jest przyczyna takich objawow.

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.