Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Moze ktos juz to mial a mianowicie od wczoraj pali sie kontrolka ladawania tzn po uruchomieniu silnika kontrolka swieci takim przygaszonym kolorem, sprawdzalem ladowanie i okazalo sie ze ma troche za duze co to moze byc?

Opublikowano

luki_tds - tak z ciekawości, jak możesz, napisz jakie to ładowanie było (napisałeś tylko, że za duże)

pozdrawiam

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano

W takim razie najlepiej oszczędzić sobie nerwów i kupić regulator napięcia

 

Ceny, które znam (dla „człowieka z ulicy”) są mniej więcej takie:

ASO’wy, jeżeli się nie mylę ok. 400zł

BOSCH – w zależności od miejsca – 100-160zł

HELLA – ok. 50zł

COŚ, czego nazwy nie pamiętam – 20zł

 

– kilka godzin temu wymieniłem u siebie regulator na HELLA – myślę, że będzie dobrze (teraz jest). Wymiana jest bardzo prosta – a tym samym, prawdopodobnie pozbycie się kłopotu

 

pozdrawiam

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano

Solaris 520 ceny które podałeś dotyczą alternatora Bosch a luki_tds ma alternator Valeo ,do niego części są droższe. Nie dawno ktoś o tym pisał że trudniej kupić regulator i jest dosyć drogi.

Luki_tds wyjmij alternator bo tak będzie łatwiej wymienić regulator napięcia i obejrzyj pierścienie ślizgowe generalnie przegląd nie zaszkodzi.

Opublikowano
Rzeczywiście – moje szybkie poszukiwania regulatora do VALEO spełzły niestety na niczym... nawet ceny nie potrafię znaleźć (ciekawe ile kosztuje ASOwy??)

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
Nieźle... ale i tak spodziewałem się czegoś nawet droższego niż te 280zł – gorsze jest , że np. intercars chyba teraz pokazuje, że nie ma tego w ofercie (przynajmniej dla 525 tds) – ale najlepiej popytać w różnych miejscach osobiście.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.