Skocz do zawartości

automat


xury

Rekomendowane odpowiedzi

Witam nabyłem BMW 530D Z 1999r Chciałbym sie dowiedziec o co chodzi w tym automacie a mianowicie jak przelanczam bieg na R to słychac takie puk czy to normalne .Reszta raczej sie zgadza tylko delikatna kosmtyka zawieszenia

 

EDIT by solaris520:

xury – staraj się pamiętać o wybieraniu Exx z małego okienka przy tytule wątku – wtedy lista tematów jest o wiele czytelniejsza. Tym razem wyręczę Cię w tym. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprobuj energicznie sprawdzic w prawo i w lewo krotkimi ruchami czy nie ma luzu i metalicznych stukow.Mozna lekko tez lekko przygazowac i wrzuc wsteczny czy nie ma takiego wlasnie metalicznego PUK.Tylko lekko z tym gazem.Mozesz tez miec to spowodowane zuzyta poduszka pod silnikiem.Przy ruszaniu moze sie wszystko naprezac i delikatnie puka.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za rade jutro wejde na kanał i sprawdze. Mam jeszcze jedno pytanko podczas ruszania lub cofania jest taki charakterystyczny dzwiek moze jest to spowodowane ze auto troszke stało zanim je kupiłem (TRZESZCZENIE)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeszczenie w tylnych kołach podczas załączenia biegu to norma. Przecież napręza sie tarcza w zaciśniętych klockach. Musi lekko trzeszczeć bo trzymsz na hamulcu a jeśli chodzi o stuknięcie podczas załączenia napedu to jeśli jest to lekkie puknięcie to bym sie nie martwił. no chyba że to szarpnięcie jest bardzo mocne i stukanie to wręcz walenie. No i polecam zmianę oleju w skrzyni. Olej sie zmienia!!! pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Masz skrzynię GM A5S360R i nie patrz na kolor tabliczki olej wlewasz LT 7045E i żaden inny kosztuje ok. 22 do 25 zł /L.

Kolor tabliczki ma znaczenie przy skrzyniach ZF.

Jeśli chodzi o to wymieniać czy nie to temat rzeka i każdy ma inne zdanie ja np. wymieniłem i co ciekawe również w Niemczech był w niej wymieniany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, chciałbym podłączyc sie do tematu mianowicie w 525d 2002 steptronic po wrzuceniu R trzymając nogę na hamulcu czuć szarpanie, po puszczeniu hamulca samochód jedzie powoli do tyłu i szarpanie czuć lekko, podczas gaszenia silnika słychac stuknięcie pod silnikiem, skrzynia podczas jazdy pracuje wzorowo-płynnie, samochód po naprawie (uszkodzony był tył)

Czy przyczyną tych dolegliwości może byc padnięta poduszka pod silnikiem czy raczej wina skrzyni?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to robiłem prawie rok temu. Poduszki kupiłem w ASO ale z tzw koleżeńskim rabatem - wyszło mnie to coś ok. 120 zł chyba. A wymiana to naprawdę nie pamiętam, bo robiłem wtedy jeszcze kilka innych rzeczy w aucie...

Proponuje zadzwonić do Bosch Service w Kadzidle (ja tam serwisuje głownie) i się zapytać o koszt wymiany.

 

Serwis ten jak dla mnie jest najlepszy w naszych okolicach i powinni Ci w wskazać 100% przyczynę tego puknięcia.

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.