Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Wlasnie kupilem E36. W zwiazku iz jestem swiezy w BMW mam kilka zapytan.

 

Ile (i gdzie w Lublinie jesli ktos wie) mozna zrobic:

-wymiana koncowek drazkow

-wymiana paska rozrzadu

-tapicerka na tyle na kanapie jest troche sfatygowana wiec cos z tym trzeba zrobic, najlepiej nowa

-pranie tapicerki

-wymiana uszczelek przedniej szyby (sa troche zjechane)

-no i opony letnie na 17''

 

z gory dzieki. Pozdro!

Opublikowano
Samo konkretne pranie tapicerki kolego w Warszawie 500 zł.Morze u ciebie trzeba tylko wyczyścić bo to już mniej kosztuje. :twisted2:
http://www.bmw-sport.pl/images/signatures/1868313008478371b841670.gif
Opublikowano

 

-no i opony letnie na 17''

 

z tym silnikiem 17'' radze odpuscic

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

 

-no i opony letnie na 17''

 

z tym silnikiem 17'' radze odpuscic

 

dokladnie, zostań przy serii lepiej, bo jak 17 założysz to raz, że to większe koła jeśli chodzi o średnicę, dwa że na pewno opona będzie szersza, zmuli ci autko wyraźnie i za chwilę będziemy mieli kolejny temat w stylu "jak zwiększyć moc w moim 316". ;) pozdro...

Opublikowano
Czemu tak wiele osób rzuca sie na silniczek 1.6

bo może taki im wystarczy albo mają ochotę na niego :norty: pozatym na polskich drogach dominują auta z mniejszą pojemnością i nie każdy chce się ścigać spod świateł.

Co jest złego w 1.6 twoim zdaniem :?:

Prowadziłeś kiedyś BMW? To jest adrenalina, to jak narkotyk - wciąga. Jesteś królem świata i nikt ci nie podskoczy :diabel_faja:





Nowe forum BMW tylko dla serii 3

http://www.3er.pl

warto tam być!!!

Opublikowano

wiecie co, głupia sprawa co do cali to pomyliłem się mam 15". A co do paska i drążków ktoś wie?

 

-jak z tym paskiem te tulejki co dociskają pasek też trzeba wymieniać?

Opublikowano
A takim 1.8 to sie pościgasz?Nie mam nic do silniczka 1.6 ale wydaję mi się,że o wiele lepszym wyborem jest 1,8,który pali tyle samo a jednak to 15 koników zawsze coś daje.No ale każdy lubi co innego ;]
Opublikowano

Zawsze ratunkiem na te 17" cale jest niższy profil opony i wcale nie wychodzi różnica a nawet gdyby to można zmienić dyferencjał :)

 

Co do przywrócenia czystości tapicerki to według mnie jest różnica miedzy czyszczeniem a praniem.

Pranie przeze mnie rozumiane jest jako ściągnięcie poszycia foteli i kanapy i wypranie tego co jest czasochłonne i trzeba umieć to zrobić a przez czyszczenie zwykłe czyszczenie odkurzaczem piorącym całych foteli co jest niewspółmierne cenowo i jakościowo.

 

bo nie wierze ze zwykłe czyszczenie przy pomocy środków czyszczących i specjalnego odkurzacza kosztuje 500 zł

Opublikowano
Ja mam 316 M43 i nie wyobrazam sobie jazdy tym samochodzikiem z 17 calami. Niestety ten rozmiar wymaga minimum Is'ki i 140 kucy, no chyba ze chce ktos zrobic cruisera i po prostu sie toczyc :) Jesli masz E36 zrobiona po 93 roku to masz lancuch rozrzadu inaczej masz M40 w ktorym pasek rozrzadu zmieniasz do max. 40 000 km... Co do prania tapicerki, ludzie, az tak Wam sie nie chce przy samochodzie robic? Bierzesz miedniczke, robisz piane z wody i proszku i czyscisz nia wszystko, potem odkurzasz i tapicerka odzywa... Co innego jak trzeba cerowac, wtedy tylko tapicer... Wymiana wspomnianych elementow, zrobi to w zasadzie kazdy serwis samochodowy, jak masz kanal to sam to wymienisz bez problemu, uszczelki wymieni kazdy szklarz samochodowy, a przy odrobinie checi zrobisz to sam. Opony polecam kupowac w sklepach internetowych, ja kupilem nowki fuldy 205/60 R15 po 200zl za sztuke, w sklepie musialbym dac 280-300zl... Pozdrawiam!
Opublikowano
Czemu tak wiele osób rzuca sie na silniczek 1.6

bo może taki im wystarczy albo mają ochotę na niego :norty: pozatym na polskich drogach dominują auta z mniejszą pojemnością i nie każdy chce się ścigać spod świateł.

Co jest złego w 1.6 twoim zdaniem :?:

 

czemu bo nie kazdego strac na OC ,ratunkiem w takiej kwesti jest wspolwlasciciel wpisany w dowud i znizki sa :mrgreen:

po1. CCCP- cep cepowi cupnął poduszkę :mrgreen:


po2. Respekt dla Swiezakow :twisted2:

Opublikowano
Dragon kolego wiem ze to drogo 500 zl ale tak biorą.Powiem ci ze to jest profesjonalna myjnia samochodowa.środki czystości są tam tajemnicą firmową (chciałem sie dowiedzieć czym oni usuwają plamy ze znikają )nikt ci nie powie czym.Samochód zostawiasz na cały dzień.Ale tapicerka i fotele jeśli nie są zniszczone wyglądają jak nowe.Jeśli chcesz to renowacje foteli skórzanych tez prowadzą ale ceny są kosmiczne.
http://www.bmw-sport.pl/images/signatures/1868313008478371b841670.gif
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zawsze ratunkiem na te 17" cale jest niższy profil opony i wcale nie wychodzi różnica a nawet gdyby to można zmienić dyferencjał :)

 

no niby tak, ale jak niski profil wrzucisz do 17 chcąc przy tym zachować jakie takie prowadzenie się auta na polskich drogach?? :duh: inna sprawa, że co chwilę musiałbyś te felgi prostować - więc bez sensu takie gadanie, tak samo jak z tym dyfrem, jasne, że można, można i dyfer i skrzynie zmienić od razu, i jeszcze koło zamachowe odelżyć, może lepiej od razu sprzedać takie autko wtedy i kupić coś z większym silnikiem??

Opublikowano
Powiem ci ze to jest profesjonalna myjnia samochodowa.środki czystości są tam tajemnicą firmową (chciałem sie dowiedzieć czym oni usuwają plamy ze znikają )

kolego z tego co pamietam to mowiłeś ze blondynki do twojego BMW wsiadają w pozycji leżącej-skutkie tego są właśnie plamy które po czasie ciężko usunąć :twisted2: :twisted2:

Prowadziłeś kiedyś BMW? To jest adrenalina, to jak narkotyk - wciąga. Jesteś królem świata i nikt ci nie podskoczy :diabel_faja:





Nowe forum BMW tylko dla serii 3

http://www.3er.pl

warto tam być!!!

Opublikowano
Ta te plamy po blondynach są najgorsze.Ale to jeszcze nic.Kiedyś musiałem zmieniać podsufitkę bo obcasami mi dziur narobiła. :twisted2:
http://www.bmw-sport.pl/images/signatures/1868313008478371b841670.gif
Opublikowano

saku82pl nie przesadzaj kolego bo zaraz robisz z igły widły.

 

Tak po pierwsze wymiana skrzyni nic by nie dała przełożenia skrzyni we wszystkich pojemnościach są takie same jakbyś nie wiedział, a wymiana dyfra to 15 min i jeżeli ktoś by sie uparł ani nie kosztowne ani nie pracochłonne.

 

Co sie tyczy felg17"

 

Opona 185/65R15 stoi praktycznie tak samo wysoko jak 205/50R17 różnica jest niewielka i na mocy to sie tak strasznie nie odbije a i na takiej oponie to nie strach jeźdżić

 

Sam mam w aucie 225/45/17 i jak jeżdżę tyle czasu a jeżdżę dużo i szybko nie skrzywiłem nigdy felgi jak sie kupuje włoskie podróbki to sie krzywią. I jeżdże po calej polsce. Kijowej baletnicy to i majtki w kroku przeszkadzają.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
saku82pl nie przesadzaj kolego bo zaraz robisz z igły widły.

 

Tak po pierwsze wymiana skrzyni nic by nie dała przełożenia skrzyni we wszystkich pojemnościach są takie same jakbyś nie wiedział, a wymiana dyfra to 15 min i jeżeli ktoś by sie uparł ani nie kosztowne ani nie pracochłonne.

 

Co sie tyczy felg17"

 

Opona 185/65R15 stoi praktycznie tak samo wysoko jak 205/50R17 różnica jest niewielka i na mocy to sie tak strasznie nie odbije a i na takiej oponie to nie strach jeźdżić

 

Sam mam w aucie 225/45/17 i jak jeżdżę tyle czasu a jeżdżę dużo i szybko nie skrzywiłem nigdy felgi jak sie kupuje włoskie podróbki to sie krzywią. I jeżdże po calej polsce. Kijowej baletnicy to i majtki w kroku przeszkadzają.

 

W dieslach na pewno nie ma takich samych przełożeń, na pewno są krótsze, pytanie tylko czy obudowa do benzyny pasuje? Ale o czym tu w ogóle mowa, już widzę jak kolega Mysh sam zmienia dyfer w 15 minut :duh: (bez obrazy Mysh, sam też bym tego nie zrobił). Nie każdy jest taki wygimnastykowany jak Ty :cool2:

 

No niby tak, ale sam pisałeś że jak sie wrzuci niski profil opony to nie ma różnicy w średnicy kół. I jakby policzyć średnicę 185/65R15 to wychodzi 44,6 cm, tymczasem w 225/45/17 masz już 47,6 cm. Także sam widzisz, że 17 z taką oponą wcale nie jest mniejsza. Dlatego, trzeba by dać np. rzadki profil 40, albo łatwiej dostępny 35. A chyba nie powiesz mi że na czymś takim po polsce się rewelacyjnie jeździ?? Mad Może nie próbowałeś jeszcze.

 

Poza tym feldze 17sto calowej zawsze jest bliżej do asfaltu niż piętnastce. I na pewno trzeba bardziej uważać jeżdżąc taką 17nastką. Chyba, że twoich kół zasady fizyki nie dotyczą.

 

Sam mam w aucie 225/45/17 i jak jeżdżę tyle czasu a jeżdżę dużo i szybko nie skrzywiłem nigdy felgi jak sie kupuje włoskie podróbki to sie krzywią.

A to to jakaś aluzja czy co?? :D Spójrz w mój avatar i sam siebie spytaj co to za felgi.

Opublikowano (edytowane)

Nie byłbym taki pewny że w dieslach sa inne przełożenia w skrzyni. Raczej wszystko dyfer niweluje ale z tym sie nie spieram. Trzeba mieć naprawdę dwie lewe ręce żeby nie umieć wymienić dyfra samemu. Tak jak pisze od 15 do 30 min max.

 

 

Krzywienie felg to nie aluzja do twoich, ale najczęściej krzywią sie jakieś badziewne trzeba. Na prawdę zdrowo trzeba przydzwonić żeby pogiąć felgę BMW

 

Nie pisz pod sobą jeżeli chcesz coś ująć to wystarczy w jednej wypowiedzi.

Edytowane przez Dragon240-BMW Klub Polska
Opublikowano

Ja tak trochę z innej "beczki", skoro kolega już zrobił temat, to się do niego dołączę.

 

Również jestem świeżym posiadaczem BMW :) jeżdżę nim od 3 miesięcy.

 

 

Chciałbym się z wszystkimi ładnie przywitać:

 

 

Cześć!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.