Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Wracalem z trasy lublin - warszawa wszystko bylo ok

podjechalem w warszawie na stacje paliw BP zatankowalem rope po przejechaniu 15km samochod stracil moc ( wiecej niz 100km/h nie osiaga ) dodam ze jestem swierzym uzytkowinikiem e39.

Teraz mam pytania

1) Czy przyczyna moze byc paliwo ?

2) Czy moglem cos przestawic przypadkowo w kierownicy ?

Po wystudzeniu silnika i ponownym uruchomieniu objawy nie ustapily.

 

BMW e39 rok 2004 przebieg pow 200tys.

 

Pozdrawiam i prosze o szybka odpowiedz bo niewiem co mam robic.

 

 

EDIT by solaris520:

Synthol – zmieniłem tytuł i poprawiłem oznaczenie wersji. Lepiej już w pierwszych słowach dotyczących problemu podawać informacje jak najbardziej precyzujące sprawę.

Pozdrawiam.

Opublikowano

ciekawy masz silnik 3.0 tds :jawdrop:

 

a tak naprawde to proponował bym od wymiany filtra paliwa,bo przyczyn moze byc duzo

na volta core el can na volta core el lievore
Opublikowano
skoro stalo sie to po zatankowaniu ja bym stawial na paliwo a raczej na jego jakosc.sprobuj przejezdzic pare km a pozniej zatankuj na innej stacji i sprawdz czy sie poprawi.oczywiscie zagladnij do filtra paliwa - zobacz jaka jest ropa czysta czy dziwaczna.
Opublikowano

tez mam 530d i mialem bardzo podobny problem, juz rozwiazany. Tuz przed swietami bedac w trasie z Londynu do Polski, tankowalem na pierwszej stacji w Polsce (Orlen) i podobnie jak u Ciebie po kilku kilometrach spadla mi moc i moglem rozpedzic sie tylko do okolo 80 km/h. Pierwsze objawy bly takie:

- silnik zmienil swoja muzyke ( dzwiek podobny do takiego jakby cos dudnilo wraz z obrotami silnika )

- slabe przyspieszenia ale jak sie rozpedzil to dalo sie jechac z szybkosciami 120 -130km/h

- kompletna [BAD] !!! ledwo rozdmuchiwal sie do 80-atki

 

Auto poszlo do Bawaria Motor Polska - Katowice (polecam )

Pierwsze rozpoznanie to bylo "wtryski". Zostaly sprawdzone i byly OK! Ale jak auto bylo na warsztacie rozebrane to sie okazalo ze to wiazka kabli sterujaca wtryskami. Wymiana rozwiazala problem. Cena troche szokujaca wymiana i wiazka okolo 2700. Ale wiadomo jest to ASO!!!

Auto zostawilem w ASO przed swietami a robili po swietach, wiec mialem troche czasu na bobrowanie w poszukiwaniu takich problemow na forach BMW. Znalazlem jeszcze opis bardzo podobnego problemu w 3.0 d, ale przyczyna byla inna. Nie pamietam juz dokladnie, ale chodzilo o jakies podcisnieniowe zaworki i o duszenie sie turbiny spalinami. Postaraj sie szukac pod haslem spadek mocy w dieslu. Czlowiek opisal bardzo dokladnie proces naprawy, dodal zdjecia i kopie szkicow.

Powodzenia w naprawie i daj znac jak sie rozwiazalo :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.