Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

BMW E-36 1,8 benzyna (bez gazu).

W momencie kiedy silnik uzyska 5000 obrotów zaczyna sie dusić,szarpać,przerywać.Usterka występuje w czasie jazdy i na luzie.Sprawdzając na luzie potrafi zgasnąć po pojawieniu się usterki w momencie puszczenia gazu.Zmieniłem pompę paliwa i filtr paliwa.Zdjęcie przepływki z rury ssącej nic nie zmienia.Dowiedziałem sie w autoryzowanym serwisie ,że usterka jest raczej typowa tylko koszt jej usunięcia jest 1000zł.

Zanim tyle wydam,może ktoś z kolegów miał coś podobnego.

Opublikowano
To znaczy ,że przeskoczył o jeden ząb?

Ale do 5000 ciągnie dobrze?

 

To znaczy, że lada moment MOŻE przeskoczyć o ząb. Potem daleko nie pojedziesz. Masz zjechany wałek najpewniej. Remontuj ASAP Chyba że też czaisz się na swapa :mrgreen:

Opublikowano

hihi o ząb :) nie chodzi o pasek tylko wałek wpisz w szukajke rozrząd M40

pewnie masz wałek i dźwigienki wydarte i tak właśnie będzie wiem bo miałem :D nie ma to jak M40 :lol:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.