Skocz do zawartości

Czy obroty maja cos wspolnego z paskiem ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, tam BMW 525tds e34 z 91 roku,

tam jest taki pasek co napedza rozne rzeczy , od niego zalezy np. wspomaganie kierownicy itp,

i ten pasek juz mam calkiem luzny, napinacz juz jest naciagniety na maksa wiec bede musial chyba ten pasek wymienic,

 

moj akumulator cos sie rozladowuje chyba podczas jazdy zamiast ladowac, tak mi sie zdaje bo wsadzilem naladowany i po 2 dniach i juz prawie caly zuzyty byl, czy to ma wplyw ten pasek na ladowanie akumulatora ? i jezeli faktycznie nie laduje sie ten akumulator to czy to ma wplyw na dzialanie mojej automatyczniej skrzyni biegow ? i na co jeszcze moze miec wplyw,

pozdrawiam

Opublikowano

jesli pasek jest zuzyty to trzeba zainwestowac w nowy. Jesli peknie to koniec jazdy a lubi pekac daleko od domu :lol:

W TDS ach lubia sie wywracac napinacze wiec tez trzeba pomyslec o nowym. Druga sprawa to sprawdzic styki na akumulatorze, poziom elektrolitu, napiecie ladowania i pobor pradu na zamknietym aucie. Pobor pradu powinien wynosic okolo 50 - 60 mA

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Opublikowano
Ja w temacie ładowania. Ostatnio padł mi akumlator więc udałem się do sklepu w celu nabycia nowego. Pan sprzedawca najpierw sprawdził poziom ładowania i stwierdził, że jest zbyt niski i póki co gwarancji na akumlator nie dostanę. Za jego namową podjechałem do speca od alternatorów i umówiłem się na naprawę. Okazało się, że alternator był jak najbardziej OK a sprawcą całego zamieszania był słabo naciągnięty pasek klinowy :duh:

kiedyś


E32 730

E36 318

  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano

 

W TDS ach lubia sie wywracac napinacze wiec tez trzeba pomyslec o nowym. Druga sprawa to sprawdzic styki na akumulatorze, poziom elektrolitu, napiecie ladowania i pobor pradu na zamknietym aucie. Pobor pradu powinien wynosic okolo 50 - 60 mA

 

Na czym polega wywracanie się napinaczy w TDSach? Odkryłem że mam pęknięte ramie w napinaczu paska nr1 na :

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HG71&mospid=47396&btnr=11_1467&hg=11&fg=18

 

i szczerze mówiąc jestem w szoku że ot tak sobie może się coś takiego stać. I teraz pytanie co będzie potrzebne do wymiany(na co uważać) i co mogło być przyczyną pęknięcia?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja w temacie ładowania. Ostatnio padł mi akumlator więc udałem się do sklepu w celu nabycia nowego. Pan sprzedawca najpierw sprawdził poziom ładowania i stwierdził, że jest zbyt niski i póki co gwarancji na akumlator nie dostanę. Za jego namową podjechałem do speca od alternatorów i umówiłem się na naprawę. Okazało się, że alternator był jak najbardziej OK a sprawcą całego zamieszania był słabo naciągnięty pasek klinowy :duh:

 

I pewnie zapłaciłeś, jak za zboże, a:

- naciąg paska mogłeś sprawdzić sam :)

- napięcie ładowania mógł sprawdzić ktokolwiek z miernikiem uniwersalnym.

Brak gwarancji - tak jest to załatwiane, ale powinieneś się z tego cieszyć, bo wykończyłbyś kolejny akumulator, a reklamacja by nie była uznana.

Kai
Opublikowano

Hmmm tytul postu nieco inny niz jego zawartosc :)

 

A tak naprawde to masz 525TDS czy 524TD??

 

Paski w 524 sa dwa:

1. laczy wal glowny z pompa wspomagania - dzieki temu latwo sie kierownica kreci.

2. laczy wal glowny z pompa wodna i alternatorkiem - co daje odpowiednie chlodzenie i prad w alternatorku.

3. moze byj jeszcze od klimy ale to pomine.

 

Jezeli slabnie ci aku to powinienes wymienic ten pasek i sprawdzic ladowanie bo byc moze jeszcze awaria alternatorka sie przytrafila.

Opublikowano

Centrino jeżeli chodzi Ci o moją wypowiedź to fakt trochę nie związana z tematem ale katowałem wyszukiwarkę i zawartość tego była najbliższa mojemu problemowi. I wracając do pytania pasek mam luźny bo pękło ramię:)

A tak przy okazji to mam nadzieje że nie będe musiał czekać przez cały rok na odpowiedź jak to ma miejsce w przypadku założyciela tego wątku:)

Pozdrawiam:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.