Skocz do zawartości

Układ wspomagania kierownicy w BMW E39 M5. Problemy z olejem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Wiem, że temat już był opisywany wcześniej, ale wszystkie posty nie dały mi jednożnacznych wskazówek i odpowiedzi. Dlatego muszę zacząc nowy wątek.

Otóż w mojej M5 kilka dni temu, gdy zimna dała o sobie znać, zaczął ,,piszczeć" układ wspomagania. Okazało sie, że korek był nie dokręcony i prawdopodobie wyciekł cały płyn. Na korku mam napisane CHF 7.1 ONLY (zielony), ale był zalany chyba jakiś inny płyn(czerwony) wydaje mi sie, że ATF. :roll: Wlałem teraz FEBI 6162 jest to ponoć to samo co CHF 7.1, nie chciałem zatrzec pompy. Moje pytania, to :

1. Czy można mieszać ze sobą ATF z CHF, wsumie mają taką samą gęstość :? :?:

2. Czy jest to tylko dorażny środek, i należy teraz spuścić cały płyn, przepłukać układ i zalać nowy płyn CHF 7.1(FEBI 6162) :?:

3. Czym najlepiej przepłukać układ :?:

 

Aha, teraz wspomaganie nie piszczy już(ale taj jakby opory sie zwiększyły), zato kierownica chodzi tak jakby dostała letkiego luzu i letko syczy przy oporowym skręceniu, czy to w prawo czy to w lewo :( Macie jakieś sugestje :?: :?:

Opublikowano

wymienic na odpowiedni :!: :!: :!:

 

czy ktoś coś wie na temat płynu (zielonego) do wspomagania "LHM" podobno jest używany do hydrauliki w zawieszeniu cytryn ma te same parametry i kosztuje 20 PLN / litr :?:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.