Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jesli będzie zmieniał na M43 to wszystko powinno pasować. Tak piszą uzytkownicy którzy to robili. Nie wiem jak z M42/44.

Swap na 6 cylindrowca jest nieopłacalny bo trzeba zmieniać wszystko.

Wpisz w wyszukiwarkę swap lub M40 itp to wyskoczy duuużo tematów.

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Opublikowano
Jesli będzie zmieniał na M43 to wszystko powinno pasować. Tak piszą uzytkownicy którzy to robili. Nie wiem jak z M42/44.

Swap na 6 cylindrowca jest nieopłacalny bo trzeba zmieniać wszystko.

Wpisz w wyszukiwarkę swap lub M40 itp to wyskoczy duuużo tematów.

 

Jako osoba doświadczona mogę spokojnie powiedzieć, że każdy swap jest nieopłacalny. Ale jak się ma kasę, czas i nerwy to można szaleć...

Opublikowano
Jako osoba doświadczona mogę spokojnie powiedzieć, że każdy swap jest nieopłacalny. Ale jak się ma kasę, czas i nerwy to można szaleć...

wiesz to nie moja kasa i nie moj problem!!ja mialem tylko zapytac na forum!!..ma ktos moze fotke silnika m43!!??pokaze mu i bedzie po klopocie :mrgreen:

pozdrawiam

...mimo staran otoczenia nie udało mu sie zmadrzec...BMW

http://allegro.pl/show_item.php?item=641252496


http://img.userbars.pl/80/15963.png

Opublikowano
Jesli będzie zmieniał na M43 to wszystko powinno pasować. Tak piszą uzytkownicy którzy to robili. Nie wiem jak z M42/44.

Swap na 6 cylindrowca jest nieopłacalny bo trzeba zmieniać wszystko.

Wpisz w wyszukiwarkę swap lub M40 itp to wyskoczy duuużo tematów.

 

Jako osoba doświadczona mogę spokojnie powiedzieć, że każdy swap jest nieopłacalny. Ale jak się ma kasę, czas i nerwy to można szaleć...

 

hahahaha...

 

dobre trapp dobre..

 

ale pamietaj że masz żyletę teraz i nikt Ci nie podskoczy :twisted2: :twisted2:

z tym czy opłacalny czy nie...hmmm ja kupiłem po Swapie...ale w cene pewnie był swap wliczony...i czuję że dobiega powoli już czas na IS'kę moją choć nie nażekam...osiągi są, żadnych chorób w stylu falowania nie kaszle nie kicha ale...ale wiem że by mu sieprzydał mały remoncik...tyle że wybrąłem opcje..SWAP... i będzie kosztowny...

 

koledze powiem tak..jak na m43 czy m44(IS'a) twój kumpel będzie Swapował to nic strasznego...silnik, komp wiązka i po krzyku..choć co do tego kompa to nie wiem czy nie idzie go przeprogramować..

jak na r6....to jużwyższa szkoła jazdy

 

począwszy od silnika,poprzez: skrzynie, dyfer,zawias, hamulce,wydech komp, wiązka, zegary.......ojjj sporawo..jak na jakieś 2.0 tylko choc jak już zmieniac to na 2.5 minimum to tak go liczę na 7000 zł na wejście..

Opublikowano
Jako osoba doświadczona mogę spokojnie powiedzieć, że każdy swap jest nieopłacalny. Ale jak się ma kasę, czas i nerwy to można szaleć...

wiesz to nie moja kasa i nie moj problem!!ja mialem tylko zapytac na forum!!..ma ktos moze fotke silnika m43!!??pokaze mu i bedzie po klopocie :mrgreen:

pozdrawiam

 

 

http://img181.imageshack.us/img181/3366/p1290610po3.jpg

 

http://img179.imageshack.us/img179/9764/p1290611kl5.jpg

B M W
Opublikowano
jakbys chcial to w koszalinie mam kogos (maniaka BMW) kto moze by poszukal,nie wiem po ile chodza te silniki ale podejzsewam ze cos by sie znalazlo.... On Zajmuje sie tym itp. Numer moglbym poszukac.
B M W

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.