Skocz do zawartości

Nie chce ''gadac'' po długim przestoju.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Rzadko jeździłem moja osiem ostatnio, nawet bardzo rzadko. Ostatnio czyli jakies 3 tygodnie temu uruchomiłem ją, ale na początku było jakieś niezbyt miłe halo(nie łapała na wszystkie gary jednocześnie ,rzucanie silnikiem) na powiedzmy 4 sek a później wszystko ok, po kilkunastu km pełna moc i miła praca silnika.

Dziś odpalenie ok,zostawiłem do uzyskania normalnej temperatury,stała kilka minut z pracującym silnikiem (praca nierównomierna zła jak nigdy-słychać było wyraźnie, że nie wszystkie garki grały marsza tak jak trzeba)i zdechła na moich oczach.Powód brak paliwa, fakt zagapiłem sie.

Dolałem i koniec!Pompki działają,elektryka działa łapie na 3 może 4 cylindry zdychając powoli po jakichś 5 sek gaśnie.I tak w kółko.Na dzisiejsza chwile stawiam na świece do wymiany ale,no właśnie.....jeśli mieliście taka sytuacje z jakimkolwiek benzyniakiem czekam na sugestie ewentualnych kroków ''zdjęcia'' tego problemu.

Opublikowano
A jak pompy paliwa, może się przytarły jak chodziły na sucho, albo jedna z nich, miałem podobnie w E34, kiedy wrzuciłem wstyd się przyznać sekwencję i czasami zdarzało się, że pompa chodziła na sucho( notorycznie niski stan paliwa) i padła, co dziwne czasami załapywała, ale musiałem w końcu ją wymienić. Pozdro.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano

To że pompy działają to nie jest wcale wyelminowanie ich z listy przyczyn.

Jeśli masz wymienione filtry paliwa i jest taki obiaw to niestety ale pompy podają paliwo ale o mniejszym ciśnieniu i dlatego takie zachowanie silnika.

Jeśli nie wymieniłeś filtrów to zacząłbym od tego bo zapewne zaciągneła syfu.

Opublikowano
Dzieki za sugestie na te chwilę...jutro wymiana świec! m hmmm już nie mogę sie doczekać! :)...syf zaciągnięty przez pompy odpada, pompy są w zasadzie nowe-fakt czasem chodziły na niskim poziomie paliwa ale od ciśnienia są regulatory ciśnienia a nie pompy wiec jak słyszę,ze działają to nie dotykam.Więc jutro świece, później albo pełna moc albo grzebanie dalej!Fakt Lesiu,że następne będą pompki mad ha fucka!
Opublikowano
No cóż nie wiem co o tym myśleć,wymieniłem świece odpaliłem i silnik chodził pięknie odpaliłem kilka razy rozgrzałem i wszystko było ok,zgasiłem.Wróciłem za klika minut i to samo co przed wymiana świec:po odpaleniu nie chciał wejść na obroty gary chodzą ledwo ledwo i to tylko niektóre....co jest?
Opublikowano
A przekaźniki pomp przeczyściłeś, może zaśniedziały, wymontuj może pompy i zobacz czy działają na sucho, choć to nie zawsze da się tak sprawdzić u mnie w 520 wyciągnęliśmy i chodziła, a w baku nie miała już siły podać paliwa. Pozdro.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano
Też moje przypuszczenia skierowały sie w tej chwili na zasilanie paliwem. Chce jutro odpalić po nocy gdyż może jest jakaś reguła: zimny silnik gorący....Sprawdzę iskrę a później odejście nadmiaru paliwa.Następne będą następne rzeczy :) .Pozdro!
Opublikowano
Zrobione a dokładnie odwilgocone. Ostatnio za każdym razem myłem auto bardzo mocno myjką ciśnieniową no i woda zrobiła swoje...pokichało i jest pełna moc!Przy okazji nowe świeczki,rozkosz!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.