Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Kłopot to taki z prawej strony tylne koło wpada :mad2: (dla porównania to tak /-|) :P jest to poważny problem i co jest odpowiedzialne za takie nachylenie, jaka część odpowiada za to :think:
Opublikowano
Aha nie będę drugiego tematu zakładał poco śmiecić :wink: mam problem z ładowaniem kupiłem drugi alter i pupa :duh: tak samo czyli na biegu jałowym bez świateł i innych pierdół ładowanie jest 13.5 v coś w tym stylu po załączeniu obciążenia potrafi nawet spaść do11.9-11.7 V :mad2: aż taki spadek ładowania to na rozum nie może być gdyż jest regulator napięcia :think: . Zauważyłem że mam przewód masowy z silnika do karoserii, odizolowany i z letka zaśniedziały, może być to przyczynom
Opublikowano
BMW mają tylne osie z wahaczem centralnym i niezależnym zawieszeniem kół. Każde koło jest prowadzone na trzech wahaczach (górnym i dolnym wahaczu poprzecznym oraz wzdłużnym przykręconym do podwozia.Proponuje abyś wjechał na podnośnik.Przerabiałem temat na warsztacie.
http://www.bmw-sport.pl/images/signatures/1868313008478371b841670.gif
Opublikowano
Podłącze się do tematu bo sprawa też mnie dotyczy. Jeżeli możesz Arczi333 to powiedz co dokładnie musiałeś zrobić po tej wizycie na podnośniku?
Opublikowano
Mam znalezione problem to na 90% springi, jest albo podcięty albo ułamany, musiał bym zobaczyć jeszcze jak jest w drugim kole tym dobrym. Aha powiedzcie mi, co z tym napięciem post nr.2
Opublikowano

inna rzecz jest taka ze w e36 pochylenie kola i zbieznosc sa regulowane :dance: wiec moze po prostu cos jest nie dokrecone :mad2: . Proponuje przejechac sie na stacje diagnosyczna na szarpaki i przy okazji zobaczyc auto z dolu. Moze cos jest skrzywione (wahacz) :?: , moze wybita jakas tulejka i kolo troche zmienilo kat :?: , a moze po prostu wystarczy ustawic pochylenie z tylu porzadnie poskrecac i jazda :twisted2: .

 

Kiedys po paleniu gumy koledze zrobila sie miazga z tylnymi kontami zaraz po ustawianiu. Okazalo sie ze mechanik zapomnial podociagac niektore sruby :cry2:

Opublikowano
Altek mam drugi i na tym jest tak samo zmierzyłem prosto od altka i wyszło, że 14V wychodzi z niego bez obciążenia. Aha szukałem, ale bez skutecznie ma ktoś lub wie, bo chciałbym zmierzyć oporność altka
Opublikowano

załączam fotki by szybciej rozwiązać ten dylemat, fotka 1 to masa silnika i jest w takim oto stanie a następne to bezpiecznik mi wywaliło drugi raz, niby to od radia (pozycja nr. 9) ale ono chodzi bo drugiego bezpiecznika nie wywala (pozycja nr. 45) pytanie to gdzie ten bezpiecznik nr. 9 w radiu występuje jakie to kable :think: http://www.wrzuta.pl/obraz/v7tWA9hTgA/obraz_074

http://www.wrzuta.pl/obraz/5IH7LzB8oD/obraz_076bez

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.