Skocz do zawartości

Zawieszenie czy układ kierowniczy??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Przepatrzyłem forum i znalazłem kilka rzeczy na mój temat ale może konkretnie ktoś miał doczynienia z czymś takim.A więc tak podczas jazdy po nierównościach wolno czy szybko słychać stuki z przodu do tego przy rozpedzaniu tak juz koło 70 (wczesniej dało sie nawet powyżej 110 jechac i nic ) zaczyna drgać straqsznie kierownica to samo dzieje sie podczas hamowania. Sprawdzałem luzy na konćuwkach i maglownicy i cholera nic bujam samochodem na postoju tez nic nie stuka.Podniosłem auto na podnosniku i nie ma wyczuwalnych luzów na łożyskach i sworzniach wachacza.Dodam, że jak postanowiłem śrubą w maglownicy zmniejszyć na niej luz drganie ustało ale tak do 100 powyżej 100 zaczyna sie od nowa.Nie mam pojącia co wymieniać?? czy to maglownica czy może cały zawias robic z przodu prosze o rady i sory za ewentualne błędy.

Pozdrawiam Grzesiek.

Opublikowano
A może masz wybite opony lub felgi krzywe?

no tu też istnieje taka możliwość a jak najprościej to sprawdzić ? zdjąć koła i na wulkanizacje albo założyć jakieś inne do mojego autka? czy są jakieś szybsze i prostsze sposoby?

Opublikowano
Temat wielokrotnie był poruszany ale to poprostu wybite sworznie wachacza+tuleje wachacza+łącznik stabilizatora. Wymień wszystko za jedną robotą i znowu będzie pięknie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.