Skocz do zawartości

Olej w kolektorze ssącym i intercoolerze ? co to moze byc?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zależy ile tego. Jak śladowe ilość np.: 50 ml to z tego co wiem w IC z turbo zawsze coś przedmucha. Widziałem IC od prawie nowego mietka 70 tkm oryginalne i oleju jak do duzej samżalni nadmorskiej :-)

A wiela tego tam?

Problem szachisty: zwalić konia czy posunąć damę :-)
Opublikowano
A jak sprawdzic, że to nic pod głowicą? Chodzi o to zeby wyeliminowac pierscionki, uszczelniacze, prowadnice i inne ? Kompresja? powodem prawdopodobnie za duza ilosc oleju w silniu.... :cry2:
Car Detailing - zrób to z Nami :-)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A jak sprawdzic, że to nic pod głowicą? Chodzi o to zeby wyeliminowac pierscionki, uszczelniacze, prowadnice i inne ? Kompresja? powodem prawdopodobnie za duza ilosc oleju w silniu.... :cry2:

 

Ale zanim zaczniesz rozbierać silnik, to napisz ile konkretnie masz tam tego oleju? Jeżeli jest to ilość do powiedzmy jednej szklanki, to nic nie poradzisz, tak będzie zawsze. Jeżeli masz więcej... wtedy się dopiero zastanawiaj.

Kai
Opublikowano

Szklanki tam nie uzbieram, ale jaki może byc efekt :

1.) zalania oleju powyżej max stan ?

2.) przejscia oleju z 5w40 na 0w40 ?

Car Detailing - zrób to z Nami :-)
Opublikowano
Chodzi o to zeby wyeliminowac pierscionki, uszczelniacze, prowadnice i inne
jeśli nawet to pierścionki lub uszczelniacze to jakim cudem olej dostaje się stamtąd do ic, moim zdaniem spalił by się w komorze spalania. moja sugestia odkręć rurę idącą od przepływomierza do turbo i zobacz czy jest olej w tej cienkiej rurce ( odmie ) jeśli jest to już wiesz skąd olej w IC powodzenia
Opublikowano
Olej w IC nijak jak tylko przez turbo moze sie dostać- żecz normalna jeśli nie ma tego dużo np. 200 ml, w ssącym to albo przepchany z IC dalej albo z egr w spalinach, ale ze spalinami raczej jakaś sadza pójdzie niż olej...
Problem szachisty: zwalić konia czy posunąć damę :-)
Opublikowano
Chodzi o to zeby wyeliminowac pierscionki, uszczelniacze, prowadnice i inne
jeśli nawet to pierścionki lub uszczelniacze to jakim cudem olej dostaje się stamtąd do ic, moim zdaniem spalił by się w komorze spalania. moja sugestia odkręć rurę idącą od przepływomierza do turbo i zobacz czy jest olej w tej cienkiej rurce ( odmie ) jeśli jest to już wiesz skąd olej w IC powodzenia

 

Prawdopodobnie jest tam olej, prosze mnie oswiecic wobec tego skad on tam jest i co jest powodem tego stanu rzeczy... Dodam tylko, że zmieniłem olej z 5W40 na 0W40 - moze jest za rzadki i to jest powodem?

Car Detailing - zrób to z Nami :-)
Opublikowano
Chodzi o to zeby wyeliminowac pierscionki, uszczelniacze, prowadnice i inne
jeśli nawet to pierścionki lub uszczelniacze to jakim cudem olej dostaje się stamtąd do ic, moim zdaniem spalił by się w komorze spalania. moja sugestia odkręć rurę idącą od przepływomierza do turbo i zobacz czy jest olej w tej cienkiej rurce ( odmie ) jeśli jest to już wiesz skąd olej w IC powodzenia

 

Prawdopodobnie jest tam olej, prosze mnie oswiecic wobec tego skad on tam jest i co jest powodem tego stanu rzeczy... Dodam tylko, że zmieniłem olej z 5W40 na 0W40 - moze jest za rzadki i to jest powodem?

 

wymien filtr powietrza i filtr odmy...http://images32.fotosik.pl/85/4d7937a0e20e43f5m.jpg.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.