Skocz do zawartości

M20B20 benzyna w kolektorze dolotowym???


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

MOje autko - niestety- jeździ na gazie odkąd je mam zawsze miałem problem z benzyną tzn. przy jeździe na benzynie autko wyraźnie się zalewało. Mechanik powiedział mi iż to wtryskiwacze leją - ponieważ na tej benzynie poprzedni właściciel nie jeździł wcale więc i ja niestety już tylko na gazie. Ale rad nie rad podczas mrozów trzeba na benzynie odpalać i kiedy ostatnio tak go odpaliłem i pochodził na benzynie po zgaszeniu i zdjęciu gumy od przepływki do przepustnicy z przepustnicy wylała mi się benzyna, całkiem sporo...

Skąd to to się tam wzięło. Jedyne co zobaczyłem to do przepustnicy wchodzi rureczka która prowadzi do jakiegoś dziwnego zbiornika przy lewym reflektorze który to łączy sie z układme paliwowym (jakiś przelew czy coś)

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HB11&mospid=47369&btnr=16_0115&hg=16&fg=10

Zbiorniczek nr. 1

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HB11&mospid=47369&btnr=13_0189&hg=13&fg=15

wężyk nr. 6 do przepustnicy

 

w każdym bądź razie nie powinno jej tam być.

Poprzedni właściciel miał patent aby wyjmować bezpiecznik i tak pompka paliwa nie pracowała wcale. Ja chciałem jej używać ale przy włączonej pompce na wolnych obrotach i pracy na gazie silnik jakby sie zalewał - sądziłem wtedy że to wtryskiwacze pod ciśnieniem nie trzymają ale teraz sądzę że to to.

Na przewodzie który biegnie do przepustnicy jest kostka i jakby zaworek ...

 

Czy ktoś coś wie na ten temat???

 

Dzięki z góry za pomoc..[/url]

Opublikowano (edytowane)

heh żyje ale on nie ma pojęcia o samochodach

po prostu nią jeździł i strasznie zaniedbał a ja zbieram tego owoce :(

 

moje pytanie bardziej polega na tym:

do czego jest ten przewód i skąd może brać sie to paliwo

Edytowane przez manieq
Opublikowano
Wtryskiwacze możesz wykluczyć na lpg i tak są odcięte przez przekażnik ,link który podałeś dotyczy pochłaniacza par paliwa on raczej nie jest przyczyną ,sprawdż wężyk idący od regulatora ciśnienia paliwa na listwie do kolektora dolotowego jeżeli z niego wycieknie paliwo to oznacza że właśnie on przepuszcza paliwo element nr.6http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HB11&mospid=47369&btnr=13_0293&hg=13&fg=15
Opublikowano

hmm wężyk który wskazał kolega prowadzi do regulatora ciśnienia (takie okrągłe) i od niego wężyk prowadzi do kolektora od strony świec (tak na górze) jak go zdjąłem to wylała sie z niego benzyna (całkiem sporo)

Nie wiem jak to działa,

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HB11&mospid=47369&btnr=13_0293&hg=13&fg=15

regulator ciśnienia nr. 6 a wężyk o którym mówię to nr. 8

 

ale które mam naprawić wymienić czy coś?

 

jak działa ten regulator cisnienia i czy powinno być pod nim paliwo? bo wcześniej chyba jest jakis zawór na tym przewodzie...

 

help

Opublikowano
Właśnie kolego w tym wężyku nie powinno być paliwa przez wężyk podciśnienie z kolektora porusza membranę w regulatorze czyli nr.6 i ten regulator powinieneś wymienić.Membrana bowiem uruchamia zawór przez który paliwo (jego nadmiar) wraca do zbiornika a że nic nie dzieje się bez przyczyny to sprawdż drożność tego przewodu którym ten nadmiar powinien wrócić do zbiornika.Może być zapchany i membrana przepuszcza i tą drogą paliwo trafia przez przewód podciśnienia do kolektora.
Opublikowano

Witam,

Temat rozwija się powoli, ale już czytam przydatne również dla mnie informacje (dzięki za to). Ja również kiedyś przy wymianie rury przepływomierza zauważyłem benzynę w środku, a ostatnio także w wężyku podciśnienia przy regulatorze ciśnienia. Teraz pytanie: czy paliwo przed kolektorem (rura przepływomierza) może dostać się tam jedynie drogą wężyka podciśnienia (między regulatorem a kolektorem), czy jest jeszcze jakaś inna możliwa droga paliwa w stronę przepływomierza?

Dzięki, pozdrawiam, marek

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
...nie ma za bardzo nad czym sie zastanawiac tylko wymienić.

 

No właśnie, w takim razie stary regulator ciśnienia idzie na zasłużoną emeryturę. Szkoda tylko, że nowy kosztuje ok. 400zł

dzięki, pozdrawiam

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano

panowie a czy da radę jakoś to naprawić - strasznie cholera drogie ustrojstwo!!

na jakiej zasadzie to działa? jak ta membrana wpływa na ciśnienie paliwa? paliwo napiera na nią z jednej strony a z drugiej podcisnienie z kolektora pociaga za ta mambranę - nie czaję co to niby powoduje.

Czy może nie powinno być paliwa po drugiej stronie membrany.

A może zakorkować to w cholerę i tak benzyna służy mi jedynie do odpalania??

 

Poradźcie ponieważ 400 zł nie jest małą kwotą a już słyszę puki stuki w zawieszeniu po warszawskich ulicach więc i tak wiosną pewnie 500 pęknie :(

Opublikowano

ok sorki jakoś ominęłem twoją wypowiedź ..

 

podjade na szrocik i poszukam,

dzięki bardzo za pomoc :)

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.