Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam.

2 tyg temu padla pompa paliwa,zostala zalozona nowa uzywana . auto zostalo tymczasowo naprawione.

Od kilku dni pali sie rezerwa non stop i wskazowka lezy calkowicie na glebie.

W baku jest ok 15 litrow beznyny.

Pompa dziala , plywaki nie sa zawieszone lub zaciete , wszytko zostalo przeczyszczone , nie ma zadnego urwanego kabla ,

Teraz najwazniejsze - w jednej komorz jest paliwo a w 2 komorze nie ma i rozumiem czemu sie pali rezerwa.. ale nie wiem czemu poziom paliwa sie nie wyrownal ??!!

Wszystkie wezyki zostaly przedmmuchane .Prosze o jakies wskazowki ..

Tak jakby to wina cisnienia , czy niewydajnosci pomppy .. juz nie mam pojecia..

Opublikowano
próbowałeś tankować do pełna? może przewody są zapowietrzone? spróbuj zatankować na full i zobacz co sie będzie działo, może przepchnie paliwo do drugiej komory :D
Opublikowano
w zbiorniku są dwa czujniki. zalej do pełna. mówisz że masz ok 15 litrów, jak wejdzie ok 50 to obie komory pełne, potem jeździj i obserwuj. jak wyjeździsz paliwo to w obu komorach zostanie troszkę i wtedy zobacz jak zachowuje się wskaźnik
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Wyjmij jeszcze raz pompę z cała obudową i pływakiem, i sprawdż czy czasem nie wygiąłeś pływaka, a raczej tego "drutu" na ktorym jest "zainstalowany" lub czy nie uszkodziłeś przy wymianie jakiejs jego części. Miałem podobny przypadek po wyjęciu pompy, tylko, że u mnie wskaznik poziomu paliwa stal nieruchomo dokładnie na połowie, wyjąłem pompe, poruszałem pływakiem, włożyłem spowrotem i wszystko jest póki co ok ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.