Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

mam problem ze zdiagnozowaniem silnika w mojej bmw

to jest 320i 6 cylindrów

po zapaleniu silnika dobiega metaliczny stukot po zwiększeniu obrotów zwiększa się jego częstotliwosć. Odgłos jest cały czas taki sam nie nasila się ani nie cichnie

badałem silnik stetoskopem i wychodzi mi że to coś najbardziej słychac pod miską olejową na wysokości pompy oleju( dokładnie pod nią)

ma ktos może jakiś pomysł?

Opublikowano

No nie wie ale moze o być też łańcuch rozrządu - jeżeli już zrobi swój przebieg i się wyciągnie słychać go poprostu - dzwoni.

To tylko tak podpowiedz a dziwęk lub się prznosić ale nie wiem musiałbyś się z kimś skonsultować i ktoś to musiałby słyszeć.

http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
Opublikowano

tam jest akurat pasek to jest E30 z 90 roku

ten stukot to cos jakby z okolicy panewek ale z żadnej strony nie pasuje mi on do typowych pbjawów zużycia panewek

Opublikowano

rozebrałem i dalej nic niewiem

panewki są ok w bardzo dobrym stanie nie zatarte, grubość jednakowa.

ale mam przypuszczenie że może to być napęd pompy oleju

są tam 2 koła zębate jedno jest na ośce i napędza je pasek rozrządu o drugie na łożyskach igiełkowych właśńie te łożyska mnie niepokoją. Narazie szukam ich po sklepach zobaczymy potem

Opublikowano
acha klekot nie jest z częstotliwością obrotów silnia, i równiez nie z częstotliwościa wałka rozrządu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.