Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Znalazłem parę tematów o przegrzewaniu się silnika przy równoczesnym braku ciepła w nawiewie.

Odpowiedzialne za to mogą być:

- termostat

- zapowietrzony układ

- visco

- chłodnica

- pompa wody

- uszczelka pod głowicą

- nieszczelny układ

 

Uszczelka raczej odpada, ponieważ nie widać w oleju wody.

Układ nie cieknie ...czyli jest szczelny.

 

Jadąc dziś zagotowałem ją trochę (temp. zew. -8C) ...ale wskazówka temp. dość grubo przekroczyła pion, ale nie weszła na czerwone pole (tudzież nie doprowadziłem do zapalenia się czerwonej kontrolki)

 

Zastanawia mnie też, dlaczego auto nie reagowało na pedał gazu jak wskazówka brnęła w stronę czerwonego pola.?? :?:

Czy jest jakaś część/czujnik który nie pozwala rozwijać wys. obrotów silnika podczas jego przegrzewania się.?? :?:

 

Pierwszy krok jaki chcę dziś podjąć to wymienić cały płyn chłodniczy i odpowietrzyć. Jeśli to nie pomoże to chyba trza będzie się brać za termostat.

 

..jest to E36 318tds

 

..proszę o pomoc

z góry dzięki

Opublikowano
Odkręć korek od wlewu płynu do chłodnicy i zobacz czy są pecherzyki powietrza w płynie. Rób to na zapalonym aucie. Jak są to 100% uszczelka :cry:
Opublikowano

dobra...

 

...pojechałem do dużego warsztatu gdzie wymieniono cały płyn chłodniczy. Okazało się, że gdzieś w dolnych partiach układu chłodzenia gdzieś musiało zmrozić jakich przewód i okazało się też, że zmroziło dolną cześć chłodnicy. po ogrzaniu i wymianie płynu wszystko działa ...ogrzewanie też. : ]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.