Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Otóż po paru dniach nie jeżdżenia chciałem odpalić swoje auto i nie mogę, rozrusznik kręci, prąd jest a autko nie chce zapalić, objawem jedynym jest to że zegarek się zeruje-miałem tak już 2 razy i tylko na pych poszło.To akumulator jednak? Te 2 razy to stały się podczas normalnej eksploatacji i nagle, czyli np stojąc na myjni w święta i podjeżdżając co jakiś czas

 

 

help

www.forumgsm.pl

O komórkach wiemy wszystko!!!

Opublikowano
Witam.

Otóż po paru dniach nie jeżdżenia chciałem odpalić swoje auto i nie mogę, rozrusznik kręci, prąd jest a autko nie chce zapalić, objawem jedynym jest to że zegarek się zeruje-miałem tak już 2 razy i tylko na pych poszło.To akumulator jednak? Te 2 razy to stały się podczas normalnej eksploatacji i nagle, czyli np stojąc na myjni w święta i podjeżdżając co jakiś czas

 

 

help

 

sprawdz ladowanie...powinno byc ok.14.3V a przy zapalonych odbiornikach /swiatlach/ ok.13.7V jak jest ok. to aku.cienkie :mrgreen:

Opublikowano

Czyli na jakieś 80% to wina akumulatora jest jeśli rozumiem? Czy jeszcze coś innego może być?

 

 

Jak podłączyć prostownik? do + pod maską czy bezpośrednio do akumulatora i czy go odkręcać? i w jakiej kolejności?

www.forumgsm.pl

O komórkach wiemy wszystko!!!

Opublikowano
Czyli na jakieś 80% to wina akumulatora jest jeśli rozumiem? Czy jeszcze coś innego może być?

 

 

Jak podłączyć prostownik? do + pod maską czy bezpośrednio do akumulatora i czy go odkręcać? i w jakiej kolejności?

 

mozesz pod maska podlaczyc.....pierwsze + nastepnie - ...odpinasz w odwrotnej kolejnosci :norty:

Opublikowano

Zazwyczaj tak jest, że jeżeli napięcie spadnie poniżej (???) to zegarek się resetuje , to oznacza akumulator sie kończy albo pasek klinowy do wymiany (nadmierne naciąganie może uszkodzić pompe wodną)

1. Sprawdzić napięcie na akumulatorze przy uruchomionym silniku i łączonych światłach

2. Przy ładowaniu akumulatora zwrócić uwagę na prąd ładowania jeżeli szybko spadnie (w ciągu godziny z 6Amper na 1 lub mnie ) to oznacza zasiarczanie i nie należy na siłę go ładować napięciem wyższym niż 16V bo to tylko go uszkodzi nieodwracalnie

3. Sprawdzić klemy , zestyki

Opublikowano
Na razie ładuje w samochodzie, bo zimno na dworze i zobaczymy jak się będzie sprawował, bo kompletnie to się nie rozładowal.

www.forumgsm.pl

O komórkach wiemy wszystko!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.