Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 51
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

ale ten problem był od początku, gaziaże stwierdzili że to wina kopółki ale została sprawdzona i jest ok.

Jaki to patent :?:

obecnie Alfa 156 GTA SW
Opublikowano
ale w końcu powiesz co to takiego jest? - jak sie nazywa? :)

 

 

:mad2: heh... jasne ale po wizycie u gazownika bo jak narazie to sam niewiem!

Opublikowano
ale w końcu powiesz co to takiego jest? - jak sie nazywa? :)

 

 

:mad2: heh... jasne ale po wizycie u gazownika bo jak narazie to sam niewiem!

 

Ok :D to czekamy.

obecnie Alfa 156 GTA SW
Opublikowano
Irkii a jak to się stalo, że trafileś do gaziarzy aż na Śląsku ? W Lublinie są porządne warsztaty i ceny chyba też w miarę przystepne. Jak masz się męczyć to może podjedź na miejscu do dobrego fachowca zaplać i niech zrobi porządek.

kiedyś


E32 730

E36 318

Opublikowano
Irkii a jak to się stalo, że trafileś do gaziarzy aż na Śląsku ? W Lublinie są porządne warsztaty i ceny chyba też w miarę przystepne. Jak masz się męczyć to może podjedź na miejscu do dobrego fachowca zaplać i niech zrobi porządek.

Wiesz to dłuższa historia, po prostu z tamtat kupiłem auto - od gośia który sprowadza i tak sobie obliczyłem że taniej mnie wyjdzie jak na miejscu założe gaz :mad2: no i do tej pory tego żałuje.

A z tym strzelaniem to nie jest to uciążliwe i nawet ostatnio już rozgryzłem jak mozna nie dopuszczać do tego ale jak wyprzedzam czy w innej sytuacji gdy chce dać na maxa potrafi strzelić jak nie zdejmę nogi z gazu w chwili gdy zmienia bieg - automat. I to nie gdy "wysprzęgla " ale w chwili przejścia - zapięcia wyższego biegu.

no i tak trochę z powodu braku czasu, kasy, narazie na radzę sobie właśnie w taki sposób.

obecnie Alfa 156 GTA SW
Opublikowano
Mixer na przepustnicy w układzie z przepływką klapową ? Nic nie da założenie mixera na przepustnice, ponieważ za mixerem na gumie jest odejście dla silniczka krokowego. Dla wolnych obrotów przepustnica jest zamknięta i gaz nie byłby pobierany z mixera. Jak by ktoś skonstruował mixer z odejściem silniczek krokowy to czemu nie. Myślę, że to mogłoby działać jak należy.
Nie chcem, ale muszem... jeździć na gazie.
Opublikowano
to niczego nowego nie wniosłes chyba kazdy to wie , lecz gazownik u ktorego bede miał to zroboine juz to robił i ponoc działa!a co on robi tam to tylko narazie on tylko wie! bede wiedział co i jak po montażu :)
Opublikowano
Mixer od M50 nie musi się dużo różnić. Średnica może pozostać ta sama. Pozostaje rozwiązać podłączenie od silniczka krokowego i tyle. Troche rzeźby przy tym ale jak ktoś ma tokarnie...
Nie chcem, ale muszem... jeździć na gazie.
Opublikowano
Może zwariowany pomysł ale czy włożenie mixera między kolektorem a przepustnice nie rozwiązało by problemu ? W przepustnicy schodzą się wszystkie drogi powietrza.
Nie chcem, ale muszem... jeździć na gazie.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Może zwariowany pomysł ale czy włożenie mixera między kolektorem a przepustnice nie rozwiązało by problemu ? W przepustnicy schodzą się wszystkie drogi powietrza.

 

Może uda się coś dowiedzieć od tego sprzedawcy:

 

http://www.gratka.pl/moto/tresc.phtml?id_og=3680635&id_region2=8&id_podrubryka=1&id_rubryka=1&marka=BMW&model=730&id_region=0&z_dnia=-1&cena_od=0&cena_do=-1&inte=on&nr=11&key_unique=d0c92da13a8aa13fd3c235cf16591e47

kiedyś


E32 730

E36 318

Opublikowano
I tego gośćia trzeba pochwalić!!!!, Sebast to by go po rękach całował :lol: :lol: , pierwszy koleś co napisał że do full wypasu to każdej jednej beemce brakuje, w dodatku ta beemka jeździ u mnie po Legionowie (tak mi sie wydaje bo jest bardzo podobna) z wyglądu bardzo zadbana zawsze czyściutka

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Wiem że to stary temat ale właśnie wracam od gościa który wyregulował mi tą cholerną instalacje LPG !!!

Okazuja eię że da się jeździć bez strzelania z parownikiem pomiędzy kolektorem a przepływomierzem!

 

Do tej pory jexdziłem z tym problemem bo nie był on bardzo uciążliwy a i nie miałem zawsze w budźecie na zmianę instalacji-tzn. przełożenie parownika :oops: .

Ale właśnie dzisiaj przy okazji wymiany filterka gościu coś poprzestawiał w kompie że problem znikł definitywnie!

 

Wniosek:

Parownik może być umiejscowiony przed kolektorem a nie przed parownikiem tylko kwestia jak to później wyregulować. :norty:

obecnie Alfa 156 GTA SW
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Parownik może być umiejscowiony przed kolektorem a nie przed parownikiem tylko kwestia jak to później wyregulować.

:doh: Nie bardzo rozumiem.

peace & love
Opublikowano
Parownik może być umiejscowiony przed kolektorem a nie przed parownikiem tylko kwestia jak to później wyregulować.

:doh: Nie bardzo rozumiem.

 

I ja się Tobie nie dziwię - kolega Irkii chyba się bardzo spieszył jak pisał powyższy tekst :wink: dlatego trochę mu się pokręciło. Chodziło chyba (a raczej na pewno) o to, że mikser (nie parownik) może być umieszczony pomiędzy kolektorem a przepływomierzem klapkowym.

kiedyś


E32 730

E36 318

Opublikowano

sorki oczywiście chodziło mi o przepływomierz przed przepływomierzem miało to brzmieć :oops:

tj akrystian wyżej napisał :duh: byłem za bardzo podekscytowany i troche pokręciłem, no ale teraz myślę że już wszystko wyjaśnione.

obecnie Alfa 156 GTA SW
Opublikowano
OK. Tak też się domyślałem. Sam mam mikser na przepustnicy (strumieniowy), bo już mnie rozpierniczała ta zwężka na palniku i zastanawiam się jak u Ciebie Irkii przebiegała regulacja. Tzn . co gazol zmienił, a konkretnie chodzi mi o to czy grzebał w ustawieniach ciśnienia reduktora?
peace & love
Opublikowano

Wiesz co nie bardzo wiem co robił - jak to ponazywać, postaram sie opisać :)

A więc wyłączył"tryb awaryjny" który był włączony a służy do tego aby go załączać przy zepsutej sądzie lambda, która u mnie działa.

Następnie wyregulował chyba skład gazu na wolnych obrotach(śróbka przy reduktorze - to urzadzenie z mębraną wydaje mni się że dobrze pisze??)

Następnie pozmieniał z tego co pamiętam kąty (chyba katy lub stopnie) otwarcia na silniczku krokowym.- przy czymś min. i także max (właśnie nie wiem dokładnie co to jest chyba przeciążenie silnika ale niestety zapomniałem tak na 100%czy to tak się nazywa jak podałem)

 

Dowiedziałem się że mam kompa bingo(z tego co czytałem na forum to doby :) i robił to na programie który sie tak samo nazywa. Natomiast ci któży zakładali mi LPG regulowali ją na jakimś innym którego nazwy sobie nie przypomne ale graficznie wyglądał nieco inaczej i chyba w tym tkwił podstawowy problem.

obecnie Alfa 156 GTA SW
Opublikowano

Jeszcze jedna rada, która chyba dotyczy nie tylko wyboru gazownika.

Jak gość sie szybciej chwali jak robi radzę zrezygnować :D .

Ten ostatni u tkórego byłem nie wypowiedział sie ani jednym słowem na temat swoich umiejętności natomiast poprzedniw ciągu pięciu minut zdążyli mi opowiedzieć o swoich rewelacyjnych osiągnięciachw instalowaniu LPG :evil: w BMW.

obecnie Alfa 156 GTA SW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.