Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam.Dzisiaj po południu nie umiałem zapalić auta.sprawdzałem pompy i obydwie słychać,a po odpięciu przewodu paliwowego ani kropelki.Pytanie czy może być inna przyczyna niż zamarznięcie przewodu między bakiem a filtrem. Jeszcze jedno.Nie wiem,czy ma to związek ale od wczoraj auto nie wchodziło na obroty-max 2800.Dzięki za porady,pozdrawiam.
Opublikowano
wyglada na padnieta pompe wspomagajaca ( ta pod podłoga , pod siedzeniem kierowcy) około 4bary

NAPRAWA STEROWNIKÓW ABS BOSCH-a

Promocja dla klubowiczów 200zł :)



gg 2921736

602 888 262

LUBESLKIE okolice Łukowa

Opublikowano
Pytanie czy może być inna przyczyna niż zamarznięcie przewodu między bakiem a filtrem. Jeszcze jedno.Nie wiem,czy ma to związek ale od wczoraj auto nie wchodziło na obroty-max 2800.Dzięki za porady,pozdrawiam.

Sprawdź, czy w baku są drobne opiłki. Jeżeli tak, to masz poważny/ czytaj kosztowny/ problem, bo padł ci układ wtryskowy/ zatarcie elementów układu/. Zdarza się to najczęściej przy niskich/poniżej zera/ lub wysokich/ powyżej 30/ temperaturach powietrza, bo wówczas paliwo dieslowskie traci część swoich właściwości smarnych...

Opublikowano

Kolego twoja rada jest niezbyt trafna w przypadku 3,0d :) Pisał kolega ze paliwo nie leci z przewodu za pompa wspomagajaca. Druga sprawa samochód może odplic jesli bedzie sprawna pompa tylko ta w baku ( 1 bar) i wtedy jest taki objaw że czujnik cisnienia w ukłądzie wstepnym ( korpus filtra paliwa ) Pokazuje za małe cisnienie które powinno wynosci od 3-4barów i wtedy automatycznie silnik pracuje w trybie awaryjnym czyli obroty 2800 i 110km/h to maks :( SAm to przerabiałem w swojej 530d tylko ze u mnie nie padła pompa wspomagajaca tylko czujnik.

 

A jesli pompa wspomagajaca padnie na amen to jest tego typu problem ze pompa w baku nie może przez nia przetłoczyc paliwa :( i dlatego po odłaczeniu przewodu przed filtrem nie poleci ani kropelka i samochód nie ma prawa odpalic

NAPRAWA STEROWNIKÓW ABS BOSCH-a

Promocja dla klubowiczów 200zł :)



gg 2921736

602 888 262

LUBESLKIE okolice Łukowa

Opublikowano
Witam ponownie.wstawiłem auto do ciepłego i zapalił,czyli gdzieś się dostała woda.Ale dalej nie wchodzi na obroty.Odpinałem wtyczkę od przepływomierza,ale bez efektu.Jak do czegoś dojdę-dam znać.Na razie dzięki i SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU.
Opublikowano

Masz widocznie padniety czujnik cisnienia w ukłądzie wstepnym. W mojeje ten czujnik ukryty jest w korpusie do którego przykreca sie filtr paliwa. JEsli masz interfejs to podłacz albo udaj sie na kompa. Może byc taka sytuacja ze ta pompa o której pisałem czyli wspomagajaca jest padnieta i pompa ze zbornika nie dawała rady przebic lekko zamarznietej wody w paliwie. Jesli komp pokaże Ci bład niskiego cianienia w ukąłdzie wstepnym to najlepiej skombinowac jakis manometr i zmierzyc cisnienie ( wpiac sie w przewód miedzy pompa wysokiego cisnienia a filtrem jakims trójnikiem i do niego podłaczyc manometr, ja sobie takie cus wykminłem :)) I jak cisnienie masz w okolicy 4 barów to pompa oki a czujnik padniety), jesli około 1bara to pompa pod siedzeniem do wymiany. Ja czyjniki nie wyminiłem ale oszukałem kompa opornikiem i teraz cały czas komp mysli że jest 3,7bara :)

 

A zapomniałbym. Jesli odepniesz wtyczke od czujnika cisnienia to tez powinno byc oki :) Jesli to tylko czujnik

NAPRAWA STEROWNIKÓW ABS BOSCH-a

Promocja dla klubowiczów 200zł :)



gg 2921736

602 888 262

LUBESLKIE okolice Łukowa

Opublikowano
Dzięki za radę z tym manometrem-po południu tak zrobię.Aja będzie niskie ciśnienie to się uśmiechnę po przepis na opornik.Pozdrawiam
Opublikowano

opornik możezz założyc tylko wtedy jak padł czujnik bo jak masz niskie cisnienie to musisz pompe wyminic bo może cos dalej sie posypac a to juz nie tanie naprawy jesl;i poleca wtryski lub pompa wysokiego :(

 

Tu masz foto miejsca gdzie jest wtyczka czujnika jesli masz jeden z pierwszych modeli 3,0d, fotka z TDS-A ale to jest takie samo. po lifcie była zmiana filtra na inny i czujnik jest gdzies indziej nie wiem gdzie trzeba by patrzec w etk

 

http://img159.imageshack.us/img159/7674/10rl4.th.jpg

NAPRAWA STEROWNIKÓW ABS BOSCH-a

Promocja dla klubowiczów 200zł :)



gg 2921736

602 888 262

LUBESLKIE okolice Łukowa

Opublikowano
Z braku trójnika podłączyłem manometr doprzewodu przed filtrem i pokazał 7 atm.trochę się zdziwiłem.Za pierwszym podejściem wywaliło mi wąż i trochę ropy poszło na komorę silnika.Po tym zabiegu poskładałem wszystko w całość i auto idzie nirmalnie.Co o tym myśleć..,albo się cieszyć że wszystko gada jak należy.Dzięki za rady
Opublikowano
Moja radość przyszła za szybko.po ponownym uruchomieniu silnika ,znowu nie wchodzi na obroty.Po krótkiej przejażdżce nie mogłem go uruchomić.Kilka prób i zapala,ale dalej problem z obrotami.Poodłączeniu wtyczki czujnika ciśnienia obroty normalne,ale po wpięciu jej z powrotem,poali się kontrolka od świec żarowych.Z tego wynika,że to wina pompy,która nie daje odpowiedniego ciśnienia,albo nie chodzi wcale.
Opublikowano
Nie ma sprawy trzeba sobie pomagac

NAPRAWA STEROWNIKÓW ABS BOSCH-a

Promocja dla klubowiczów 200zł :)



gg 2921736

602 888 262

LUBESLKIE okolice Łukowa

Opublikowano
Jedynie świeci mi lampka od swiec żarowych,bo odłączałem wtyczke od czujnika ciśnienia paliwa,ale gdzieś wyczytałem,że po jakimś czsie ,gdy nie ma błędów sama zgaśnie.
Opublikowano
odłączyłem,żeby sprawdzić jak stara pompa chodzi bez czujnika i silnik wchodził wtedy na obroty normalnie,gdy podłączyłem znowu klapa.mój błąd,że odłączyłem go przy załączonym silniku-chyba
Opublikowano
Własnie ta.ceny różne servis-1000,pierburg-750,podróba ok 200.Ja kupiłem pierburga.Niby miał być nowy,ale jest używany,z tym,że ciśnienie ok,za 200.Robota własna ok 10 min
Opublikowano
ja kiedys kupiłe za 150 używke. Oryginalnie jest pierburg tylko z napisem BMW :)

NAPRAWA STEROWNIKÓW ABS BOSCH-a

Promocja dla klubowiczów 200zł :)



gg 2921736

602 888 262

LUBESLKIE okolice Łukowa

Opublikowano
to ta kontrolka sie swieci nawet jak podłaczyłej sie podczujnik. jesli tak to raczej tylko interfejs i kasowanie błedów. Bo jesli miałby zniknac to odrazu by znikła

NAPRAWA STEROWNIKÓW ABS BOSCH-a

Promocja dla klubowiczów 200zł :)



gg 2921736

602 888 262

LUBESLKIE okolice Łukowa

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

panowie midzę że troszkę przerobiliście już problemów z e39 3.0d więc może mi pomożecie.

moje e39 530 d z 1998 roku słabo odpala, muszę ją długo kręcić zanim odpali, ale jak już odpali wszystko jest ok chodzi jak szalona i nie ma żadnych problemów z mocą

proszę o pomoc

Opublikowano
prosze o troche wiecej szczegołow z tym problemem przy odpalaniu. na ciepłym silniku czy na zimnym. Podłaczany był do kompa? jakie cisninia pokazuje ??? Jakies błedy na kompie ??

NAPRAWA STEROWNIKÓW ABS BOSCH-a

Promocja dla klubowiczów 200zł :)



gg 2921736

602 888 262

LUBESLKIE okolice Łukowa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.