Skocz do zawartości

M60 3L...rozne napiecia na cewkach!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
problem jest taki ze napiecie mierzone na cewkach [na wejsciu na cewke] na jednym rzedzie wskazuje 10V a na drugim 18V...!!!...to nie jest raczej normalne :roll: stad moje zapytanie...co moze byc odpowiedzialne za taki stan rzeczy i jakie powinno byc prawidlowe napiecie na cewkach??!! z gory wielkie dzieki za pomoc!!
Opublikowano
Nie odpowiem Ci na Twoje pytanie dlaczego tak jest, ale wiem że nie wolno cewek mierzyć miernikiem bo tam jest dioda na uzwojeniu wtórnym, można w ten sposób zniszczyc cewkę, wiem to bo miałem padniętą cewkę w M50 i byłem z tym problemem u elektronika samochodowego, aby potwierdził moje przypuszczenia, wtedy ostrzegł mnie aby pod rzadnym pozorem nie miezyć napięcia na cewce przy włączonej stacyjce lub zapalonym silniku, tak samo jest z mieżeniem oporności uzwojenia. On miał do tego specjalna złączkę (złączka na złączkę) diagnostyczną która wpinał na cewke a zasilanie cewki podłączał do złączki diagnostycznej jedna na drugą i dopiero wtedy sprawdzał napięcia oporność, wszystko miał pieknie wyrysowane na ekranie komputera, podobno inaczej mierzyc nie wolno

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano

Czesc

1)Napiecia powinny byc w miare rowne powiedzmy tolerancja +/- 500V

Wieksze raczej zaczyna swiadczyc o zluzyciu monocewki.

2)Pomiar napiecia na monocewkach i przewodach wysokiego napiecia wykonuje sie specjalnym miernikiem,wykonujacym pomiar poprzez izolacje.

A tak na prawde co sie dzieje z samochodem ze zaczales dopatrywac sie klopotow z napieciem na monocewkach?

Pozdrawiam

kamil

Pozdrawiam

Kamil



(...)trzeba wiedziec kiedy ze sceny zejsc

NIEPOKONANYM...(...)

Opublikowano

heh...przepraszam...wprowadzilem panike niepotrzebnie bo tata zle zmierzyl napiecia :mrgreen: ...okazuje sie ze wynosza ok 12V i ok 10V zalezy na ktorym kabelku...a mierzyl napiecia na tych wtyczkach od cewek...do kazdej wtyczki dochodza 3 kabelki...zawsze jest jeden brazowy i 2 jakies inne...przykladal koncowki miernika tak ze jedna zawsze byla przy brazowym kabelku a druga albo przy drugim albo przy trzecim kabelku i w ten sposob wychodzily 2 pomiary wyzej wymienione...sory ze motam ale nie snam sie na elektryce/tronice...no i wszystko wyglada na stabilne w miare...ale jest inny PROBLEM!!!

MIANOWICIE!!:

tata podlaczyl interfejsik do kompa i wyskakuje mu usterka na "pierwotnym obwodzie ukladu zaplonowego"...czy cos w tym stylu...co to moze wiec byc??!!

a wszystko sie rozchodzi o te nierowne obroty na biegu jalowym...tzn. niedosc ze nierowno pracuje to jeszcze nim trzesie...w miare mozliwosci usuniete zostaly wszystkie nieszczelnosci...ale jednak ciagle cos "podejrzanie syczy" z tylu kolektora...nie wiemy co to moze byc!!!...czy to ta membrana [nawiasem mowiac czemu ona sluzy??!!] czy moze nieszczelnosc na kolektorze [uszczelka]...pomozcie bo juz pomyslow normalnie brak!! dzieki wielkie z gory!!

Opublikowano
chlopaki...pomozcie no bo nie wyrabiany juz z pomyslami!!...moze cewki zle pracuja??!!...a jesli dostaje sie lewe powietrze albo trzasnela ta membranka to siwece beda sie barwily na czarno??...i czy bedzie sie to objawialo nierowna praca??!!pomocy z gory dzieki!!!
Opublikowano
zmniejsz przerwy na świecach do 0,4mm ja przez pewien czas jeździłem na padniętej cewce i to pomogło, ale ja wiedziałem która to cewka, a Ty masz 8 garów więc proponuje pokolei po jednej świecy doginać i obserwowac co się dzieje

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano

Witam,

Osobiscie byl zminil swieczki na nowki i zobaczyl co bedzie.

Zabawy z przerwa nic nie dadz, jesli ktoras jest padnieta.

Wyczytalem tez ze wszystkie sa obkopcone,wiec sprawdz uklad kontroli dawkowania paliwa, sonda,czujnik temperatury itd itd.

Pozdrawiam

Kamil

Pozdrawiam

Kamil



(...)trzeba wiedziec kiedy ze sceny zejsc

NIEPOKONANYM...(...)

Opublikowano
no tak...tyle ze wszystkie swiece sa upierdzielone :cry: ...cz ywiec jedna cewka przyczynilaby sie do takiego stanu?

No tak racja jak wszystkie czarne to napewno nie cewka. Pomijając przepływomieże, cewki, sondy i inne ja bym sprawdził regulator ciśnienia paliwa może wypadła kólka spod membrany i podaje za duże ciśnienie. Można to sprawdzić po odgłosie pompy paliwa jeśli pompa chodzi bez obciążenia tzn. że zawór padł, ale jest to sposób mało pewny dlatego proponował bym podjechac na pomiar ciśnienia w układzie paliwowym. Oczywiście to jest tylko sugestja, nie chcę Cie narażać na zbędne koszty

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano
tata podlaczyl interfejsik do kompa i wyskakuje mu usterka na "pierwotnym obwodzie ukladu zaplonowego"...

 

A możesz sie pochwalic, gdzie nabyłeś ten interfejs? Na Allegro? Działa dobrze? Napisz cos wiecej o tym, bo zamierzam kupić takie coś, ale jeden kolega w innym wątku pisał, ze jemu to nie działało i się zacząłem wahać.

Układy wydechowe do BMW: www.pamaku.pl


Ten, kto pyta jest głupcem przez pięć minut, kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie.

Opublikowano
Jwżeli trasneła ci ta membrana to obiawy powinieneś mieć takie jak zaolejone lub czarne świece,nierówna praca silnika,ubytki oleju i co z tym się wiąże powinien kopcić na niebiesko z układu wydechowego.
www.klinika-bmw.pl
Opublikowano
kolego Spido...ojciec kupowal na allegro [wiem ze na necie gdzies tez sie da]...ale wg mnie jest to niezbyt duzo warte...lepiej juz pozyczyc jak znajomy ma...no bo rzeczywiscie troche diagnozuje samochodzik...ale chyba tez zalezy troche od oprogramowania [ojciec ma chyba demo]...bo na przyklad nie da sie skasowac inspekcji czy wykaswac kontrolki airbagu...podobnie z diagnozowaniem...nie wszystke opcje sa dostepne...no nie wiem co doradzic...na pewno nie jest to w 100% pewna i oplacalna inwestycja ale sprzecik sie przydaje troszke...aha!! ale bledy kasuje! wiec reasumujac...diagnozuje i kasuje bledy ale za to nie kasuje inspekcji itp....ale byc moze zlego oprogramowania uzywamy lub nie jest to kompatybilna z M60...radze sie zastanowic lepiej i popytac jeszcze dla pewnosci. pozdrawiam [na dniach rozbieramy membranke :mrgreen: ]
Opublikowano
pytanie do poinformowanych...czy membranka od dolu [kiedy jest zamontowana] przez taka dziurke...powinna ssac powietrze...bo mi sie wydaje ze nie...a chyba ssie...no bo ta dziurka jest chyba tylko po to zeby mambrana mogla sie bez zadnych podcisnien zamykac i otwierac...wiec jesli ssie powietrze to znaczy ze jest dziurawa...dobrze kombinuje??!! pozdro i thx z gory za odpowiedz!!!
Opublikowano

dodaje odpowiedz ulika zeby jak ktos czyta zeby czytał do konca

 

serdecznie dziekuje tym, ktorzy mi pomogli...ale takze tym ktorzy starali sie pomoc!!! okazalo sie, ze przyczyna nierownej pracy byla wlasnie ta zakolektorowa membrana!! jeszcze raz dziekuje...warto wiedziec ze jest rzeczowe forum, na ktorym mozna uzyskac fachowa porade za dziekuje =D...wirtualna kolejka dla was!!! Daniel

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.