Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Mam pytanie - jak wymienić pompę paliwa w E39 523i?

Czy aby to zrobić trzeba zanurzyć ręce z kluczami w baku z benzyną czy pompa wyjdzie razem z górną kopułką? Niestety czeka mnie wątpliwa przyjemność zmierzenia się z tematem...

Czy ktoś może wie jaką oporność powinna mieć zdrowa pompa? U mnie jest ok 5.5k. Gdy podłączam ją na krótko do akumulatora jest cisza. Czy powinno być ją chociarz trochę słychać?

Auto najpierw na benzynie szarpało a teraz nie odpala. Na gazie działało bez zarzutu (sekwencja) więc sterowanie i zapłon odpada. Jedynie co pozostaje to układ zasilania - wtryski, pompa, regulator ciśnienia. Wtryskiwacze odrzucam ponieważ wszystkie na raz raczej by nie zastrajkowały, cokolwiek silnik chybaby zagdakał...

Za wszelkie sugestie będę wdzięczny.

Pozdrawiam

Hazell
Opublikowano
nie wiem jak to jest w benzynie, w dieslu nie ma z tym problemu, najlepiej by było jakbyś spuścił paliwo z baku, wtedy możesz jeszcze wyczyścić zbiornik ze śmieci które tam na pewno się zebrały, ja wyjąłem pompkę bez problemu, trzeba tylko uważać na pływak od poziomu paliwa żeby później głupot nie pokazywał (ja mam e39 TDS więc nie wiem jak jest w benzynce, ale chyba powinno być podobnie)
Opublikowano

Czyli, że pompa u Ciebie wyszła razem z kopułką i z pływakiem?

Czy aby zdjąć kopułkę należy odkręcić ten pierścień w koło niej?

Dzięki za odpowiedź i pozdrawiam

Hazell

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.