Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich.chcialem zapytac czy moze ktos wie jaki typ nastawnika mam w swojej pompie wtryskowej?? moje autko to e34 touring 525tds prod. 02.1994r

 

jesli potrzebne sa zdjecia pompy to jutro wstawie - no chyba ze dojdziecie po roczniku.z gory dziekuje i pozdrawiam.

Opublikowano

polecam jednak dokaldnie tego dopilnowac

ja w swojej becie mailem po wymianie pompy wtryskowej zalozony nastawinik ktory po uruchomieniu auta był poprostu zły ... tzn nie byl on w złym stanie technicznym wrecz bym zegł ze dawak paliwa gramatura była ksiązkowa natomias nie był on do ustawienia ( deseczka młotk i pukanie )

pompiaze ktorzy mi to robili zekli tak ...

robilem juz setki pomp w bmw i do dzis dzien jest to dla mnie niewytlumaczalne ze nastawnik popmy jest Ok pompa jest ok a i tak nie jest to do regulacji mielsimy przypadki w ktorych po 4 nastawiniki popmpy trzeba bylo sprawdzic i zamontowac zanim pompa silnik układ go zaakceptował i autko chodzilo idealnie .....

 

tak gadali ci goscie

ja osobiscie to doswiadzcylem gdyz u mnie dopiero 2 nastawnik zaskoczył i auto jedzi idealnie :mrgreen:

 

niewiem o co chodzi z tym ale takie mielam doswiadczenia z nastawnikiem :D

Opublikowano

nastawniki sa 2

rozpoznac mozna po nadmiarze

jeżeli nadmiar wychodzi z nastawnika pionowo to jest srarszy typ którego sie nie regeneruje tylko cały do wymiany typ EDC

z wyjsciem poziomym w kierunku podszybia to HDK czy jakos tak i tego mozna zregenerowac za jakies 250 zł na alegro sąludzie

a z kąt to wiem hmmm własnie szukam wyjscia bo mam problem z pąpą i już obdzwoniłem warsztaty bosza i takie tam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.