Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,

wsiadam dzis do auta i naciskam sprzeglo a ono wpadlo w podloge i nie odbilo, co sie moglo zepsuc jaka jest przyczyna, sprawdzalem plyn hamulcowy i jest on czarny, czy jego wymiana naprawi problem czy to cos powaznego, jezeli pociagne pedal reka to wraca on do gory, ale jak wcisne i jest wboty bieg to dalej jest na biegu,

co to moze byc???

e38 m62
Opublikowano

witam

cała seria 7 ma hydrauliczne sprzęgło

wymień płyn i odpowietrz układ powinno być ok jeżeli nie ma żadnego wycieku, sprawdź pompkę i wysprzęglik ale musisz go odkręcić

jeśli to wszystko jest dobre to pad ci docisk

Opublikowano
witam,

wsiadam dzis do auta i naciskam sprzeglo a ono wpadlo w podloge i nie odbilo, co sie moglo zepsuc jaka jest przyczyna, sprawdzalem plyn hamulcowy i jest on czarny, czy jego wymiana naprawi problem czy to cos powaznego, jezeli pociagne pedal reka to wraca on do gory, ale jak wcisne i jest wboty bieg to dalej jest na biegu,

co to moze byc???

 

Sprawdź poziom płynu (wprawdzie powinieneś mieć info na kompie, ale nasze auta nie są nowe, więc dopuszczam możliwość braku takiego informacji).

Jeśli poziom jest OK, a nie dolewałeś ostatnio nic, to niestety przepuszcza albo przy "pedale", albo przy "sprzęgle" (sorry za tego pedała :-) )

Tak, czy siak sprawdź co jest i wymień.

 

pozdr

Mariusz

 

PS.

Czasem pomaga rozgrzanie silnika (wszystko inne (czyli też płyn) staje się ciepłe) i zaczyna działać. W instrukcji jest wymiana płynu hamucowego co dwa lata. Dlaczego ?! Bo płyn "wciąga" wodę. A co robi woda ? Zamarza.

Opublikowano

Witam.

Napisze kilka słów w tym temacie bo niedawno ten problem przerabiałem u siebie, i mówiąc szczerze to już mnie szlag trafiał i prawie się poddałem. Ale po kolei, przyczyna tak jak u Ciebie sprzęgło wpada do podłogi i się cofa ręką. Pomyślałem sobie robota miła leka i przyjemna czyli wymiana uszczelniaczy wysprzęglika. Po zakupie takowych i wejściu do kanału okazało się że wycieku brak. no ale uszczelniacze zmieniłem.

Następnie pompowanie, odpowietrzanie i nic. Najlepsze jest to że stan płynu hamulcowego wcale nie wydaje się zaniski więc troche to myli

( widocznie do hamulców musi dużo zostać :norty: )Po małych konsultacjach padło na pompe sprzęgła. Więc do sklepu po zakup uszczelniaczy. Wymontowanie pompy w garażowych sposobach nie jest łatwe, dojście tragedia i od strony pedałów i z kanału. Przy wymianie uszczelniaczy okazało się że zestaw naprawczy jest niekompletny więc po nowy zestaw i znów ta sama robota wyciąganie , wymiana, odpowietrzanie i znów nic. Ostatnią deską ratunku choć wycieku z pompy też nie zauważyłem była jej wymiana. Ceny kosmos od 400 do 700 zależy od producenta i firmy sprzedającej. W końcu kupiłem jakiś zamienik za 200. i znów wyciąganie wymiana odpowietrzanie. No ale w końcu po wymianie udało się i wszystko gra. Był jeszcze kłopot z sprężyną która odbija pedał która się luzowała i wypadała, i tak się ukryszyła i jej nie ma wcale.

Moje rady są takie;

jeśli potrafisz coś zrobić przy aucie to dasz rade ale dojście naprawde kiepskie( dużo nerwów i u mnie odarta ręka o pedał)

nie kombinuj z uszczelniaczami bo nie zawszesze jest pożądany efekt a robota ciężka- kup odrazu całą pompę( ja wydałem 60 pln na uszczelniacze niepotrzebnie)

kanał raczej potrzebny i cierpliwość , pomoc drugiej osoby przy odpowietrzaniu obowiązkowo

caość u mnie trwała 10 dni bo auto nawaliło 20 km od domu i stało w garażu u matki więc trzeba było dojeżdżać, a do tego praca i ine obowiązki

10 dni jeździłem seiczkiem matki TRAGEDIA :mrgreen:

Miłej naprawy .pozdrawiam

TOMEK[E32]730
Opublikowano
Witam, miałem cos podobnego, tzn wciskam pedał a on wpadł i tylko ręką dało się go wyciągnąć , powodem były urwane śruby które mocują pompke od sprzęgła która jest nad pedałem sprzęgła , wymieniłem śruby i wszystko gra!!!
Opublikowano

naprawione,

z kolega ktory jest mechanikiem stwierdzilismy ze od razu najlepiej wziasc sie za pompke sprzegla, skoro nie bylo widac zadnych wyciekow,

zdemontowalismy ja i po rozebraniu okazalo sie ze ma wzery w srodku w cylinderku w ktorym pracuje tloczek, i to musialo zniszczyc gume na tloczku, stwierdzilem ze lepiej bedzie kupic "nowa" znaczy sie sprawna pompke, pojechalem na szrot stala 7, wykrecilem pompke( tam to byla bajka, brak silnika, wchodzisz do komory silnika bierzesz klucz i odkrecasz), zamontowala ja u siebie, i wszystko jest ok.

Robilem to u siebie na podworku i zajelo mi to 2 popoludnia, jezeli ktos ma jakies pojecie to da sobie rade, najwiekszy problem byl z dostepem do pompki, auto stalo na kobylkach a ja pod nim i nie zabardzo wygodnie ale dalo sie zrobic, a stara pompka byla firmy fag a "nowa" jest ate

e38 m62

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.