Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
jestem nowy witam wszystkich bumiarzy mam takowy problem moje bmw E-34 silnik M50 2,0i nie chce gadać na jeden gar przynajmniej tak mi się wydaje bo chodzi nierówno jak ursus sprawdziłem cewki i świece wszystko ok iskra pali sie na każdej, zamieniałem też cewki i nic, sprawdzałem też wtryski przyrządem oporność taka sama na wszystkich 6-iu jeszcze jeden fakt na gazie II generacja chodzi tak samo więc chyba wtryski trzeba wykluczyć, moje myślenie teraz kręci się wkoło zaworów czy mógł paść samoregulator na którymś z zaworów i czy takie cyry działy by się w moim przypadku rwę włosy z głowy nie wiem co robić a wóz potrzebny czy sprawdzenie ciśnienia w cylindrze coś mi da? wczoraj obleciałem całe forum i nie znalazłem takiego przypadku proszę o pomoc
Opublikowano
Mówisz, że iskra jest na każdej świecy... A zamieniałeś je miejscami? Bo tak się składa, że niedomagająca świeca pod wysokim ciśnieniem może dopiero nie iskrzyć. A czy w ogóle wiesz, który cylinder nie działa prawidłowo? Możesz to sprawdzić zdejmując po kolei na uruchomionym silniku przewody wysokiego napięcia (zdejmujesz, obserwujesz, czy zmieniła się kultura pracy silnika, zakładasz - jeśli po zdjęciu przewodu nie będzie żadnej różnicy, oznacza to, że trafiłeś na właściwy niedomagający gar). Ciśnienie sprawdź obowiązkowo. Jeśli się okaże, że go nie ma, to wlej trochę oleju silnikowego do gniazda świecy i ponownie zmierz ciśnienie. Jeśli ciśnienie znacznie wzrośnie to prawdopodobnie pierścienie.
Opublikowano

witam i dziękuję wam serdecznie za rady wczoraj pomierzyłem w trzech garach w jednym mam niższe o jakieś 1,5 MPa dzisiaj będę mierzył we wszystkich, przyrząd którym mierzyłem rok prod 73 i może kłamać,':liar:'

dzisiaj załatwię jakiś porządny i jeszcze raz je pobadam, mimo wszystko widzę że chyba bez ściągania głowicy się nie obejdzie tego się obawiałem najbardziej jasny gwint, proszę o radę co w przypadku wypalonego zaworu lub gniazda trzeba robić wszystkie czy można tylko jeden o ile tylko jeden będzie uszkodzony, wiadomo jak ściągnę to może jeszcze coś wyskoczyć ale nigdy nie grzebałem w głowicy więc pytam i proszę o jakieś cudowne wskazówki gdyby ktoś miał jakieś materiały typu schemat, to się polecam nurtuje mnie jeszcze pytanie co w przypadku walniętego regulatora luzów zaworu czy też mogą być takie objawy że nie będzie pracował, wiecie łudzę się, tak teraz sobie myślę że od jakiegoś czasu przy zapalaniu chwilę klekotał jakiś regulator i czy to nie było powodem obecnej sytuacji czyli że niby sam napytałem sobie biedy bo mogłem wymienić, pozdrawiam

Opublikowano
pomierzyłem i się okazało, w trzech cylindrach ciśnienie dużo mniejsze niż w pozostałych lipa głowa do roboty

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.