Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

zamierzam troche obnizyc swoje autko ( plan zrealizuje pod koniec zimy) dlatego chcialbym sie zapytac jakie zawieszenie gwintowane jest dobre do Compacta - chodzi mi o dobra jakosc i do tego niezly komfort jazdy. Na allegro znalazlem cos takiego - podejrzewam ze jest to firma FK ale glowy nie daje-jak oceniacie to:

http://www.allegro.pl/item286031054_zawieszenie_gwintowane_bmw_e36_compact_tuning_vp.html

Czy w ogole jest sens inwestowania w takie zawieszenie czy lepiej kupic dobre amortyzatory i sprezyny ktore mi obniza na stale o dany poziom - zalezy mi na delikatnym obnizeniu - 30/40mm nie wiecej bo nie ma sensu na polskie drogi.

Aha jako ze caly czas jezdze na fabrycznych amorkach i nigdy nie kombinowalem z innymi wiec jak wyglada z eksploatacja zawieszenia przy obnizeniu - jak szybko zuzywaja sie czesci w porownaniu ze standardowa opcja?

Pozdrawiam[/b]

Opublikowano

z tego co piszesz to raczej nie będziesz zaldowolony z gwintu, po pierwsze gwint zakłada sie gdy myślimy o obniżeniach rzędu -70/40 i niżej , a gleba -30/40 to jest praktycznie skręcony gwint do samej góry, bardzo ważną sprawą , chyba w sumie najważniejszą to jest twardość, gwinty są o wiele bardziej twardsze od zwykłego zawieszenia nawet prz obniżeniu tylko -40/30 , dobry gwint nowy kosztuje powyżej 3 tyś np KW Variante II , powinien mieć regulajce wysokości i twardości. Ten co pokazaleś to najniższa półka i nie jest to FK tylko "VENOM Performance" , które są o klase niżej od FK i napewno nie ma regulacji twardości.

 

Ja ci proponuje założyć spręzyny -40/15 do których nie musisz zakładać krótszych amorów, komfort zostanie ten sam a wygląd sie napewno poprawi.

pozdro

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano

to zawieszenie jak mi gosc napisal w mailu jest niemieckiej firmy TA Technix - wiec to jakas chyba bardzo slaba firma.

zakldanie sprezyn nowych na fabryczne amorki - nie wiem czy to jest dobry pomysl - te fabryczne amorki padna chyba po niedlugim czasie na takich sprezynach?

czyli dokladnie jakie potrzebuje?Czy kolor sprezyn ma wplyw na twardosc?

jakich firm mam szukac sprezyn?Tak jak mowilem - interesuje mnie delikatne obnizenie - najmniej jak sie da czyli ok 30mm

Pozdrawiam

Opublikowano

przy takim obniżeniu jak mówisz można spokojnie wkłądać takie spręzyny do seryjnych amorów, miałem rózne zestawy nowych springów z nimieckim TUV i w każdych do -40 przód pisało że można stosować z seryjnymi amortyzatorami.

A co do koloru to właśnie odzwierciedla twardość, ale co producent to inna kolorystyka...

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano
ja dokladnie szukam nowych sprezyn - zawsze jak cos kupuje do auta -to cos nowego :D - a ten supersport to co to za firma bo z nazwy nie wieje mi optymizmem?Jak te sprezyny beda sie mialy do moich amorkow?czy one szybko padna-czy proces eksploatacji bedzie podobny jak do fabrycznych sprezyn?Myslalem nad sprezynami Weitec ale trudno je dostac...a w necie tylko takie komplety mozna znalezc - ehhhh : http://www.allegro.pl/item283959892_zawieszenie_sportowe_bmw_e36_compact_40_40mm_vp.html
Opublikowano
Weitec to niezła firma, a te GT cupline, Venom performane itp wynalazki za 800zł to sobie odpuść

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano
hehe ja wlasnie tez chce obnizyc lekko auto - bo wstawiam 17" - niedlugo bede wybieral felgi i to bedzie kolejny temat rzeka na tym forum :D Chce kupic RH z rantem-jednak nie znam sie poki co na rozmiarach jakie powinieniem wziac - typu ET...na razie sprezynki. A ten supersport wie ktos dokladnie co to za "wynalazek"?Ma ktos takie sprezyny u siebie?
Opublikowano

Cześć,

ja miałem Supersporta w Golfie Mk1 Cabrio, kupiłem cały kit (amory + springi) 60/60 i powiem wam szczerze że na początku było wszystko w miarę ok, ale po ponad pół roku jeżdżenia zrobiło sie strasznie twardo, jak dla mnie to nie da się normalnie jeździć i trzeba uważać bo auto ma tendencje do podskakiwania na nierównościach.

 

Brat miał to samo z GT Cupline, więc generalnie nie polecam tych wynalazków.

 

W E36 mam spręzyny Eibach'a oraz seryjne (chyba) amory Monroe Reflex - po 9 m-cach jeżdżenia amory są do wymiany.

 

Teraz zamierzam kupić gwint firmy D2Racing - super sprawa, kolega ma coś takiego w Subaru Impreza GT - 36 ustawień twardości (dobicie, odbicie), wysokość oraz napięcie sprężyny tez regulowane. A do tego przy kupnie możesz sobie wybrać charakterystykę sprężyn jakie mają ci tam wsadzić ;-) :twisted:

 

I to wszystko za 3,5 kPLN - czyli cena super :D

Wiem że polskim dystrybutorem jest Tomson oraz JCAuto

 

Pozdro,

Hubert

Moje BMW 330d E46 Sedan '04 (manual) wciąga średnio:

http://www.motostat.pl/user_images/15057/icon1.png

Opublikowano (edytowane)
a jakis konkretny link masz do tego zawieszenia?Bo sprawdzilem sklep JC Auto nie ma czegos takiego. D2Racing mysle ze jest dla samochodow robionych pod katem sportowego jezdzenia - ja natomiast chce zeby bylo ladnie wizualnie ale tez cenie wielka jakosc- aby to co "wsadze" do auta bylo trwale i dobrej jakosci - stad tez jestem w kropce bo chcialbym ladnie delikatnie obnizyc auto pod katem przyszlych felg 17" ale nie chce zeby przez zmiane sprezyn zmienila sie cala charakterystyka zawieszenia - czyli komfort do bani a do tego amortyzatory beda szybko padac...bo watpie ze jak wloze sprezyny do seryjnych amorkow to wszystko bedzie cacy - takie amorki nie sa do takiego czegos przyzwyczajone i mimo iz mozna takie sprezyny wkladac do seryjnych amorkow to to kwestia czasu kiedy one poleca...dlatego chyba wolalbym zainwestowac i w nowe dobre amory i sprezyny do nich.Jak polecacie bo juz sam nie wiem?(co post to inna opinia :D ) Co wiecie o sprezynach firmy FK?Znalazlem wlasnie taki o obnizeniu 40/40mm jednak problem w tym ze one pasuja do fabrycznych amorkow - jednak jak mowie zalezy mi na trwalosci wiec chyba bede musial takze poszukac dobre amorki do tego. Edytowane przez vitzeq
Opublikowano
fajna sprawa w sumie - ciekawe czy do 316i pasowaloby.Ma ktos sprezyny Weitec u siebie?Bo mam mozliwosc kupna takich o obnizeniu 30mm czyli dla mnie jak znalazl - polecacie takie sprezyny?one sa zielone cokolwiek to znaczy :)Mam jeszcze mozliwosc kupna sprezyn FK - ktore beda lepsze? Jeszcze sa sprezyny Jamex i Supersport - ma je ktos?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.