Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie,

 

wiem, że ten temat był już poruszany wielokrotnie aczkolwiek pewne objawy mi nie pasują. Słyszę odgłos metaliczny - taki stuk. Dobiegający z tyłu samochodu w okolicach dyfra w momencie przeniesienia napędu. Tzn. Zmieniam bieg, puszczam sprzęgło i dodaje gazu - w tym momencie jest puk. Pojawia się też kiedy puszczam całkowicie gaz i znowu go dodaje. Żadnych innych objawów nie ma.

 

Czy ktoś spotkał się z czymś takim? Dwumasówka znajduje się chyba z przodu samochodu i jak już zacznie chrobotać to cały czas ją słychać?

Opublikowano
Witajcie,

 

wiem, że ten temat był już poruszany wielokrotnie aczkolwiek pewne objawy mi nie pasują. Słyszę odgłos metaliczny - taki stuk. Dobiegający z tyłu samochodu w okolicach dyfra w momencie przeniesienia napędu. Tzn. Zmieniam bieg, puszczam sprzęgło i dodaje gazu - w tym momencie jest puk. Pojawia się też kiedy puszczam całkowicie gaz i znowu go dodaje. Żadnych innych objawów nie ma.

 

Czy ktoś spotkał się z czymś takim? Dwumasówka znajduje się chyba z przodu samochodu i jak już zacznie chrobotać to cały czas ją słychać?

Lącznik, przegub elastyczny, sprzęgło na wale czy jakby to zwał- zalezy jak komu pasuje prawdopodobnie kończy swój żywot. Najprosciej- wjedz na kanał lub podnosnik i poruszaj wałem trzymając ten przegub. Jesli luz jest wyrazny to wymiana

Opublikowano
witam!

Tak z ciekawości, sprzegło na wale?

Gdzie coś takiego jest . Bo rozumiem przegub elastyczny ale sprzegło .

Możesz to gdzieś zaznaczyć na realoem?

podaje link

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AT71&mospid=47655&btnr=26_0129&hg=26&fg=10

pozdr

 

Jedni mówią sprzęgło , inni przegub, słyszałem nawet jak ktoś powiedział na to elastozłącze co tez lekko mnie zdziwiło. A chodzi o czesc numer 1.

 

Mam nadzieję że rozwiałem twoje wątpliwości, pzdr

Opublikowano

Słyszałem też że to jest "Sprzegło Cardana" ale Wikipedia tego nie potwierdza... :/

 

Podłacze się pod topic, czy to też moze być jesli automat, podczas jazdy na trasie, załącza 5-ty bieg z lekkim "duuuuup" w tylniej częsci ? Moze to podpora wału albo mocowanie dyfra ?

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

Opublikowano

Zapytam się tak.Jeśli dodajecie gazu i go puszczacie wywołując takie szarpanie autem(najlepiej to słychać na 4 lub 5 biegu),lub w momencie zmiany biegu szybko puszczamy sprzęgło(im wyższy bieg tym jest głośniej),jest słyszalne uderzenie z tyłu samochodu,to prawdopodobnie do wymiany kwalifikują się tuleje metalowo-gumowe w sankach(w tych gdzie umieszczony jest most).Tam są 4 takie tuleje(2 przednie i 2 tylnie).

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AT71&mospid=47655&btnr=33_0839&hg=33&fg=30

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.