Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

mam taki problem. Ciekł mi płyn z chłodnicy, okazało się, że był pęknięty zbiorniczek. Kupiony nowy w ASO i wymieniony.

 

Jednak pojawił się po tym problem z dogrzaniem silnika, wskazówka przekracza niebieskie pole i najczęściej dochodzi do pierwszej kreski, w ogóle nie osiąga połowy. Dodatkowo ubywa płynu.

 

Nie wiem co jest nie tak, macie jakiś pomysł??

Opublikowano

Witam prawdopodobnie masz zapowietrzony układ a ubywa Ci dlatego że

siłą woli po trochu sam Ci się odpowietrza. albo co gorsze wyciek, częstą

usterką w układzie chłodzenia jest nieszczelny kruciec których jest troche przy silniku.pozdro

Opublikowano

Sprawdzałem dokładnie na kanale i nic nie widać,żeby ciekło. Zobaczę rano czy coś przez noc ubyło. jeśli tak to pewnie gdzieś cieknie :(

 

Co do termostatu, to miałbym niezłego pecha, że zaraz po wymianie zbiorniczka padł :(

Opublikowano
Okazało się, pęknięta chłodnica. Wstawiłem nową. Płynu już nie ubywa, ale nadal jest problem z dogrzaniem. Wskazówka wychodzi za pierwszą kreską ale nie dochodzi do pionu, chyba że przejadę dłuższy odcinek przy prędkości ok 100 km/h, wówczas wchodzi na pion. Ale wystarczy, że gdzieś stanę na światłach to spada ponizej pionu. Czyżby to wina termostatu?
Opublikowano
Dziś rano jeszcze wypatrzyłem że nie zamykają się żalujzje przy włączonym silniku, myślę, że to może być powód. Ale co sprawdzić czemu te żaluzje się nie zamykają??
Opublikowano

Sprawdź wąż podciśnienia czy nie spadł albo dziury nie ma. Może za słabo ciągnie :-)))

Zaluzje nie zamkną sie jeśli kostkę przy zaluzji po lewej- z boku pudła- bedziesz miał rozłączoną.....

Problem szachisty: zwalić konia czy posunąć damę :-)
Opublikowano
rzeczywiście kostka była wypięta. teraz się zamykają, ale problem nadal pozostał. Wygląda na to, że chyba wina termostatu. :(
Opublikowano

To i ja się wpiszę.

 

Sprawa z grzaniem bmki jest bardzo dziwna. Jak przyszły teraz pierwsze mrozy (-7), okazało się że moja Beatka, nie chce podawać ciepłego powietrza do kabiny. Tzn. jak włączę nawiew na szyby z mocą nawiewu 1 to wygląda okej. Leci dosyć ciepłe powietrze. Ale uważam, że jest dosyć zimne jak na w pełni rozgrzany silnik. Jak włącze 2 to chwile leci ciepłe a potem coraz zimniejsze. Aż muszę znowu przełączyć na 1.

Samochód ogólnie strasznie długo mi się nagrzewał. Wystarczyło że łapałem odcinek drogi około 10km bez zatrzymywania i temperatura spadała o kreskę lub półtora.

Więc wczoraj sprawdziłem poziom w chłodnicy i okazało się że jest bardzo mało płynu. Więc dolałem na letnim silniku pod korek. Pojeździłem trochę po mieście i zdecydowanie szybciej się nagrzał. Ale znowu przy szybszej nieprzerwanej jeździe temp spada. Ile płynu wchodzi do chłodnicy ?? Pamiętam też że jakoś przed listopadem także dolewałem płynu przy okresowym przeglądzie. Z chłodnicy nic nie kapie bo samochód stał dziś w garażu.

Ktoś coś poradzi ?? Jak sprawdzić co jest trzepnięte ?? Jest jakaś procedura (:P) dolewania płynu ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.