Skocz do zawartości

Trzyma hamulec w prawym,tylnym kole


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam problem jak w temacie w sedanie mojej żony (318) trzyma hamulec w prawym tylnym kole.Mechanik rozebrał wszystko,zmienił tarcze,klocki (tamte się skończyły)i nic ,ręczny ok nie trzyma.Jedna rzecz mnie dziwi jak wyłącze ASC to trochę mniej się grzeje ale coś tam jeszcze trzyma,ręce opadają :shock: .Pomocy
Opublikowano
nie szalej to moze byc werzyk doprowadzajacy plyn do cylinderka . maja tendncje do puchniecia w srodku wtedy to dziala tak: jak naciskasz to jest ok zaciskamy klocki a jak puszczasz chamulec to powinien plyn i cylinderek sie cofnac cylindrek sie nie cofa bo przewod gumowy sie zacisnal w srodku tzw spuchniecie jednego werzyka . te od tej strony mozna pewno wymienic , staje sie to samoczynnie ale sporadycznie lub jak ktos zacisnie werzyk jakimis szczypcami aby mu nie lecial plyn przy wymianie zacisku , jeszcze jes mozliwosc zatartego tloczyska , Moze byc problem w pompie abs ale raczej nie . sprawdz czy tak samo latwo sie odpowietrza to klo co inne . jak slabij bedze lecial plyn to masz cos z werzykami .
Opublikowano
zacznij od sprawdzenia tego tłoczka czy jest ruchomy czy da się go wcisnąć sprawdz także czy nie ma śladów korozji pod gumką tłoczka . jeżeli wszystko będzie wskazywało że tłoczek działa poprawnie ,sprawdz czy przy wymianie klocków zostały oczyszczone prowadnice klocków bo to może też być przyczyna nieodbijania klocków. a co do pompy to po zdjęciu zacisku raz lekko nacisnij hamulec i wciśnij tłoczek jeżeli wciśniesz go to pompa OK jeżeli tłoczek będzie ci prężył to znaczy że pompa może szwankować :cool2:
Opublikowano
zacznij od sprawdzenia tego tłoczka czy jest ruchomy czy da się go wcisnąć sprawdz także czy nie ma śladów korozji pod gumką tłoczka . jeżeli wszystko będzie wskazywało że tłoczek działa poprawnie ,sprawdz czy przy wymianie klocków zostały oczyszczone prowadnice klocków bo to może też być przyczyna nieodbijania klocków. a co do pompy to po zdjęciu zacisku raz lekko nacisnij hamulec i wciśnij tłoczek jeżeli wciśniesz go to pompa OK jeżeli tłoczek będzie ci prężył to znaczy że pompa może szwankować :cool2:

Ok!! No to do roboty!! :D :D

Opublikowano
ja bym obstawial tloczki na zacisku u mnie tak dzilo sie z przodu szybka wymiana tloczka i uszczelek oraz w moim przypadku tarcz i teraz jest ok powodzonka
jedynakk
Opublikowano
a co zamieniles stronami ?

Przewody zamieniłem,tzn.mechanik,bo ponoć jak się przytka to ciśnienie idzie w zacisk :shock:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.