Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam:)

Wymieniałem chłodnicę na nową i nalałem płynu, jednak przy wiekszych prędkościach obrotowych silnik sie grzeje i brak ciepłego ogrzewania do kabiny - cały czas zimne powietrze. Pomóżcie- jak odpowietrzyć układ

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
na chłodnicy koło korka wlewy masz odpowietrznik. zagrzej auto do stanu jak zawsze trzyma temperature i odkręcaj ten odpowietrznik, silnik ma oczywiście chodzić. i tak dopóki nie będzie dmuchało ciepłym powietrzem, ale pamiętaj o sprawdzaniu płynu. mi się tak udało e34 12V
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Opublikowano

Cytując kolegę "BlackSmith" -a

 

"Odpowietrzanie:

 

Najszybszy sposób odpowietrzenia układu, bez narażania bloku silnika na pracę bez chłodziwa:

 

1) odkręcić zbiorniczek wyrównawczy

2) ścisnąć wąż dolny chłodnicy (w zbiorniczku zasyczy)

3) zatkać wlew zbiorniczka szczelnie dłonią

4) puścić wąż ( zostanie zassany czynnik)

 

Czynności od pkt 2 do pkt 4 powtarzać, aż przy ściskaniu węża zacznie bulgotać w zbiorniczku a nie syczeć - układ w 100% odpowietrzony Very Happy"

:)

Działa, ale osobiście proponuję też użyć odpowietrznika, jak napisane w poście powyżej/.

 

Pozdrawiam,

Andrzej

"Gdyby wybory miałyby coś zmienić, to dawno zostałyby zakazane" - JKM

!!! ZOBACZ MOJE AUKCJE !!!

Opublikowano

Dzieki:)

Juz ciskałem tego węża i zaczynało leciec ciepłe powietrze z nagrzewnicy do kabiny, jednak po minucie znów zimne - moze za krutko wykonywałem tę czynność.

 

Co do korka odpowietrzajacego to raz odkręciłem go na trasie i nawet zaczynało leciec ciepłe powietrze ale później znów zimne. Może wydłuże każdą z tych czynności.

Dzieki za odpowiedzi :)

Opublikowano
witam. troche sie napierdzielilem przy tym w swojej 2.0. Najpierw sprawdz czy masz szczelne wszyskie przewody i czy dzialaja dwie popki do nagrzewnicy, jesli tak to musisz ogrzewanie nastawic na max cieple i wentylator a 4, wtedy bedzie sie mogla odpowietrzyc nagrzewnica. bo raczej w tym jest problem. nie trzeba ciskac zadnych przewodow. najpierw odpowietrzasz tym korkiem przy chlodnicy, aponiej dolej plynu i odpowietrzaj zaworkiem na termostacie. jak przestanie wylatywac powietrze to powienno juz byc dobrze. jesli nie tzn. ze albo pompa do nagrzewnicy ci ktoras nie dziala, albo masz nie szczelny uklad, a na samym koncu uszczelka pod glowica. mozesz najpierw w sumie spradzic uszczelke. odkrec wszystkie swiece i zobacz czy jak bedziesz krecil rozrusznikiem nie wylatje z ktoregos otworu woda.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.