Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zamierzam zakupic ww autko z motorem 3.0d ( 218 KM ) i automatem. Auto ma byc z rocznikow 2003/2004.

Pytanka : kiedy byl lifting tego modelu i jakie zmiany obejmowal ( w skrocie )

ile przelozen ma skrzynka automatyczna 5 czy 6 ? ( w e60 z tym silnikiem jest 6 biegow )

 

Ogolnie na co zwrocic uwage ( moze jakis element wyposazenia itd ) - bedzie to moj pierwszy SUV.

 

Co jest slabym punktem tego wozu.

 

pozdrawiam jeffoo1

Opublikowano

Ja jeżdżę autkiem po liftingu - 2004/2005, a lifting nie wiem kiedy był dokładnie (chyba początek 2004 :?: )

U mnie automat ma 6 przełożeń, wiem że wcześniej było 5 i akurat u mojego znajomego padła ta skrzynia, zresztą mi też wymienili skrzynie na gwarancji...

Dość często coś pada w zawieszeniu, wahacze już chyba wszystkie wymieniłem - podobno normalne w X5 :duh:

Łukasz

E30 316 BAUR TC (w renowacji)

Opublikowano

Slysze o tym slabym zawiasie i jestem lekko zdziwiony bo w koncu jaki woz jak nie SUV powinien byc odporniejszy na takie sprawy jak zuzycie/wybicie wahaczy.

Jezdze obecnie A6 z 2003 na szafie mam 165 kkm w tym 100 kkm moich i nie dzieje sie nic z zawiasem ( a podobno w tym modelu jest ono wyjatkowe slabe).

 

ehhh a moze E61 ??

  • 2 lata później...
Opublikowano

Odświeżę trochę temat, właśnie jestem w trakcie szukania X5 dla ojca i próbuje odciągnąć jego myśli od ML-a :D z wiadomych względów. Mam w zasadzie kilka pytań, czym poza silnikiem i skrzynią różnią auta z przed i po liftingu(nie licząc optyki), może jakieś zmiany w zawieszeniu? W każdym razie budżet do 65k. Na co zwrócić uwagę, czy są jakieś newralgiczne punkty tego samochodu?

 

Mam 3 typy na razie.

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11172093

 

Ten ma parę bugów - zderzaki do poprawienia od stłuczek parkingowych i maska wgnieciona przy kierowcy.

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11338311

 

No i zastanawiam się czy warto się sprężać na tego po lifcie.

 

http://moto.allegro.pl/item901223261_bmw_x5_3_0_l_diesel_lift_sport_pakiet.html

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano
Odświeżę trochę temat, właśnie jestem w trakcie szukania X5 dla ojca i próbuje odciągnąć jego myśli od ML-a :D z wiadomych względów. Mam w zasadzie kilka pytań, czym poza silnikiem i skrzynią różnią auta z przed i po liftingu(nie licząc optyki), może jakieś zmiany w zawieszeniu? W każdym razie budżet do 65k. Na co zwrócić uwagę, czy są jakieś newralgiczne punkty tego samochodu?

 

Mam 3 typy na razie.

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11172093

 

Ten ma parę bugów - zderzaki do poprawienia od stłuczek parkingowych i maska wgnieciona przy kierowcy.

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11338311

 

No i zastanawiam się czy warto się sprężać na tego po lifcie.

 

http://moto.allegro.pl/item901223261_bmw_x5_3_0_l_diesel_lift_sport_pakiet.html

 

 

Kolego po lifcie w takiej cenie to kupisz skarbonkę lub trochę nerwów ojciec straci zanim wszystkie usterki usunie.

Najważniejsza zmiana po lifcie to stały napę na 4 koła.

Opublikowano
Odświeżę trochę temat, właśnie jestem w trakcie szukania X5 dla ojca i próbuje odciągnąć jego myśli od ML-a :D z wiadomych względów. Mam w zasadzie kilka pytań, czym poza silnikiem i skrzynią różnią auta z przed i po liftingu(nie licząc optyki), może jakieś zmiany w zawieszeniu? W każdym razie budżet do 65k. Na co zwrócić uwagę, czy są jakieś newralgiczne punkty tego samochodu?

 

Mam 3 typy na razie.

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11172093

 

Ten ma parę bugów - zderzaki do poprawienia od stłuczek parkingowych i maska wgnieciona przy kierowcy.

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11338311

 

No i zastanawiam się czy warto się sprężać na tego po lifcie.

 

http://moto.allegro.pl/item901223261_bmw_x5_3_0_l_diesel_lift_sport_pakiet.html

 

wyslalem ci P.W w sprawie samochodu.

Opublikowano
Odświeżę trochę temat, właśnie jestem w trakcie szukania X5 dla ojca i próbuje odciągnąć jego myśli od ML-a :D z wiadomych względów. Mam w zasadzie kilka pytań, czym poza silnikiem i skrzynią różnią auta z przed i po liftingu(nie licząc optyki), może jakieś zmiany w zawieszeniu? W każdym razie budżet do 65k. Na co zwrócić uwagę, czy są jakieś newralgiczne punkty tego samochodu?

 

Mam 3 typy na razie.

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11172093

 

Ten ma parę bugów - zderzaki do poprawienia od stłuczek parkingowych i maska wgnieciona przy kierowcy.

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11338311

 

No i zastanawiam się czy warto się sprężać na tego po lifcie.

 

http://moto.allegro.pl/item901223261_bmw_x5_3_0_l_diesel_lift_sport_pakiet.html

 

Pierwsze ogłoszenie nieaktywne, drugi ten z 2003 jest przed liftem i tak jak już pisali w tej cenie to tylko skarbonka...

Opublikowano
Trochę jeszcze wiedzy zdobyłem - czy to prawda, że podczas liftu zmienili tradycyjny napęd na 4 koła i zastąpili go dołączanym przednim w razie uślizgu kół, jeżeli tak to model poliftowy nadzwyczajnej odpada. W sumie to praktycznie się zdecydowałem na sprawdzenie tego http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11338311 Wiem, że są zderzaki do poprawy przód i tył od stłuczek parkingowych - wystarczyło, że pół roku pojeździła drobna kobietka i skutki są, dodatkowa sprawa to wgniot na masce od strony kierowcy oraz wypalona kierownica od słońca, dziwne - auto z Niemiec.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano
Trochę jeszcze wiedzy zdobyłem - czy to prawda, że podczas liftu zmienili tradycyjny napęd na 4 koła i zastąpili go dołączanym przednim w razie uślizgu kół

 

Odwrotnie. Przed liftem był napęd dołączany, a po lifcie stały 4x4

Opublikowano
Nie wiem skąd czerpiecie wiedzę o waszych x5 e53, ale z tego co ja wiem to do 2003-07 czyli przed liftem napę był stały 40:60, po lificie był prawie taki sam ale z xdrive, pozwalający przenieść moment na te koło które na najlepszą przyczepność. Jeździłem x5 przed liftem i mam po. Dla mnie lepiej się jeździło ze stałym napędem wię, acej fanu i frajdy, ale łatwiej się prowadzi auto po lificie dla każdego, żeby pocudować trzeba wyłączyć esp i dsc. Zdecydowanie poleca, auto po lifcie, skrzynia 6 biegowa ZF, a to spora róźnica, skrzynie GM powszechnie są uznawane za słabe do naszych X5, wiem coś o tm bo mi w poprzednie umarła :cry: .
Opublikowano

Ja dostałem takie info:

 

"Przed liftem X5 miało stały napęd 4x4 jak E46 i E30, z międzyosiowym mechanizmem różnicowym. Po lifcie wstawili taniochę z automatycznie dołączanym napędem na przód jak w X3 i wszystkich obecnych BMW xDrive. W praktyce jest to tylny napęd, 4x4 włącza się rzadko, w sposób chaotyczny lub słabo kontrolowany. Efekt - zobaczcie ostatni odcinek Top Gear i X6, które nie może ruszyć na śniegu ani podjechać pod byle górkę..."

 

W każdym razie, wygląda na to, że budżet i tak przewiduje jedynie końcówkę produkcji przedliftowych, choć właśnie silnik 218KM i skrzynka to są główne powody za wydaniem grubszej gotówki, ale z drugiej strony czy tak na prawdę warto dokładać kilka dyszek by kupić coś rozsądnego? Pozdro

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.