Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witaj, gazu nie mam ,w bmw liczy sie tylko pb,bład stukowego jest dalej,nie wiem co to moze byc,dzisaj znów po wyliczeniu spalania 4 dni temu tankowałem 10litrów i na tym zrobiłem 70km :mad2: :duh: :mad2: ,fakt ze ze 3 razy moze był mikser pod kołami ale bez przesady!!!odnosnie falowania to nie ma tragedi.po prostu na rozgrzanym wskazówka obrotomierza zafaluje sobie z 500 do 1000 i stabilizuje sie na 700,jest ok...zamulenia takiego jak piszesz nie mam,ale wiem o co chodzi bo miałem tak na tamtej starej boschowskiej uszkodzonej sondzie,jade sobie wciskam gaz a on nie idzie ,nagle wystrzał-teraz to znikło,kata mam i nie ruszam,...najgorsze jest to ze chyba delikatnie przybyło mi oleju na bagnecie,tzn o około 3mm na bagnecie(wiem bo zapamietałem jego połozenie wczesniej),mysle ż eto paliwo :jawdrop: ,woda nie bo jej stan nie ubył ,czyzby za bogata mieszanka ?nie dopala mi paliwa w komorze?masz pomysł
  • Odpowiedzi 55
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
martwi mnie blad stukowego trzeba przeczyscic wtyczke najpierw . wymiana nie jest taka prosta trzeba go przykrecic nowa sruba nowy czujnik z bardzo odpowiednia sila inaczej nie bedzie dzialac .(sewis niech sie meczy) Niestety . ale zacznij od przeczyszczenia stykow.Najpierw wymien czujnika temp na komputer(tylko orginal i nowy ) jak przeklamuje albo pokazuje nie to co powinien to zalewamy . albo niedolewamy . i stukow tlucze . nalerzy sprawdzic wykres sady nim ja znowusz wymienisz . , . 700 to troche malo moze lewe powietrze sprawdz przewody i zawor taktowy czy dziala , odepnij wtyczke od przetstnicy i zobacz czy kable sie nie urywaja w is czesta przyczyna jes ona po skosie i maska doczodzi do niej . obroty powinny dojsc do 1200 potem po chwili zejsc wolno na 850 . jezli jest inaczej to zle, silnik ratuje sie , prawpodobnie krokowy pada . ale to na koncu bo drogie ustrojstwo a tylko nowy wchodzi w gre jak wezmiesz do reki nowy i stary to zobaczysz roznice klosalna . az nie mozna w to uwierzyc .Takie zafalowanie moze byc przyczyna zlego cisnienia na listwie wtryskowej padajacy zaworek lub lewego powietrza . . Mozna sprawdzic cisnienie na listwie , nim kupisz odchylka 0.2 dyskryminuje zawor . ma trzymac tyle ile napisali . lewe powietrze smaruje sie benzyna gumy i laczenia albo psika samostartem jak obroty wzrosna to dziurka znaleziona , lista bledow na kompie to nie wrzystko !!! odchylki sa warzniejsze ,
Opublikowano
podaj rok produkcji ja mysle ze po 94 . reszta potem . trzeba sprawdzic wrzystko ja bede ci pisal gdzie masz zajrzec i spisac numery , zgodnosci to jakos sie dojdzie . elementow nie jest tak wiele , .
Opublikowano
rok 1993.12,pierwsza rejestracja 1994.09,kolego powiedz który czujnik odpowiada za temp do komputera wtryskowego,ten pierwszy wkrecony na bloku?przewody sa ok,przebic nie ma,ta membranke na listwie wtryskowej postaram sie zamówic jutro i wymienic w weekend jak i reszte tj.czujnik temp oraz sprawdze i ewentualnie uszczelnie ssacy,przepustnica działa jest wyrazny przeskok obrotów na wyższe po jej odłaczeniu,nowy krokowy raczej odpada 550zł -ASO,dokładam 1000zł i mam nowy silnik m42jezeli chodzi o zafalowanie dodam z enaprawde tylko jak jest mocno zagrzany (90C)ale to nie przeszkadza,wskazówka ma znikome skoki,bardziej gnębi mnie to spalanie :doh: ,teraz zastanawiam sie czemu nie kupiłem 325 i tak paliłby to samo.
Opublikowano
chyba z niebieska wtyczka ? sam zobaczysz jak go kupisz . wolnych obrotow zawor odpowiada za calosc >nagrzewanie . przyspieszanie !! plynna jazde . falowaie .schodzenie z obrotow . dopalanie mieszanki . najwazniejsza rzecz w sterowaniu tym motorem . . tamten czujnik mozna wymienic ale na zimnym motorze po odkreceniu starego nawet plyn nie wycieka , ALE musibyc po nocy zimny ! .A jak myslisz ze 2,5 pali tyle samo i jest w utrzymaniu finansowym takie samo to raczej nie . Wrzystko razy 3 . a M 3 utrzymanie razy 5 . wiec sa to znaczace rorznice . is jak pomysle to byl bardzo tani w utrzymaniu nawet kupujac wrzystkie czesci nowe w aso . przy 2.5 i 2.8 i 3.0 alpina to zaczely sie wydatki . W is za 4tys mialem zrobiony motorek z cala elektronika i kablami z polki nowe a w ostatnich zabawkach byle cos to wydatek 2 tys .wiec narazie niemasz co zalowac na samej bezynie sie nie konczy to tylko nieznaczny ulamek kosztow .
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
witam,w koncu po jakims czasie udało mi sie skompletowac wszystko i wymienić,kupiłem nowy czujnik temp płynu od komputera wtryskowego (ten z niebieska wtyczką), sprawdziłem szczelnosc ssacego ,przeczysciłem wtyczke stukowego,wymieniłem filtr powietrza knechta,sprawdzone cisnienie na listwie,jest w normie,zamieniłem tez sonde zamiennik który miałem na org.boscha taką jak do isa tylko o innym wybitym numerze ale nową!!!!! z tym ze od peugeota ,wtyczki zamienił elektryk w warsztacie,sprawdzalismy jej prace ..działa!!!zalałem auto do pełna i czekam na wyniki,zobaczymy na ile sie to wszystko opłaciło,pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.