Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

:duh:

 

za 2tys mozna kupic m70 w bdb stanie + 1 tys za wymiane silnika ...

 

znajomy kupil za 2 tys 750 z silnikiem w idealnym stanie - wiec gdzie tu kalkulacja ?

 

 

czemu mu tego remontu nie odradziles - co innego jak nie ma uzywanych silnikow , albo sa stasznie drogie - ale m70 ?????

Opublikowano

Piszesz ze za 2 tys w bdb stanie, ale tak naprawde kazdy na allegro pisze ze igla, a tak w rzeczywistosci nie wiesz co kupujesz. A tutaj wiesz co masz. No i taka przekladka i podlaczenie silnika tez pewnie troche kosztuje.

 

Zreszta to nie moj problem, tylko tego co bedzie musial placic te 12 tysi za remont :8)

Opublikowano

Wiem ze nie wnosze nic nowego ale musze to napisac

 

HIHIHIHI :))))))

 

Bardzo serdecznie pozdrawiam wlasciciela!!!

 

p.s sprawdz jeszcze cene takich czterech uszczeleczek pod silnik nad kolektory ;p napewno do wymiany

Opublikowano

To już z uszczelkami .Cena kpl po obniżce 1700,00zł

 

Więc biorąc pod uwagę wasze wyliczenia to wychodzi tak:

-e32 750 około 4000,00zł wrak

-robocizna 2000,00zł wyciągnięcie i włożenie silnika x2

-części eksploatacyjne 1000,00żł filtry,olej,drobne uszczelki

 

Więc razem wychodzi 7000,00 na szybko.

Nie mamy pewności ani gwarancji czy "nowy silnik" będzie długo żył i nie brał oleju .Również nie mamy pewności co do przebiegu i stanu jego szczelności.

No i problem jeszcze z wrakiem i papierami z e32.

 

Biorąc pod uwagę wszystkie powyższe to nazwałbym to ucieraniem d..y szkłem.

Tylko My Polacy jesteśmy nauczeni przez system takich kombinacji :mad2: :cry2:

Opublikowano

Mozna kupic nowe silniki z belgii, niemiec, szwajcarii... na gwarancji pol roku. To jest V12 dla tego silnika 200tys to jak pierdnac jesli jest nie katowany. Narazie jeszcze chyba nie czasy na takie kapitalki....

Czlowiek nie zrobi nigdy tak jak fabryka. To juz nie to samo.

Opublikowano

Ja jestem za remontem :!:

V12 wyciągniete z 750i, to w 99.99% przypadków bedą zwłoki, najpewniej jeszcze pojone gazem :!:

 

A tak masz silniczek jak nowy, wiesz że nic cie nie zaskoczy.

Po tylu latach uszczelki po prostu muszą zostać wymienione.

Zresztą z tego co widzę to nie był pełny remont, bo gładzie cylindrów sa nie ruszone (jakby były to szukałbym innego bloku)

Moim zdaniem ten silnik odzyska fabryczne osiągi czego życzę i właścicielowi i mechaniką :D

http://pomocdrogowakrk.pl

Tel:790 580 495

Opublikowano
To już z uszczelkami .Cena kpl po obniżce 1700,00zł

 

Więc biorąc pod uwagę wasze wyliczenia to wychodzi tak:

-e32 750 około 4000,00zł wrak

-robocizna 2000,00zł wyciągnięcie i włożenie silnika x2

-części eksploatacyjne 1000,00żł filtry,olej,drobne uszczelki

 

Więc razem wychodzi 7000,00 na szybko.

Nie mamy pewności ani gwarancji czy "nowy silnik" będzie długo żył i nie brał oleju .Również nie mamy pewności co do przebiegu i stanu jego szczelności.

No i problem jeszcze z wrakiem i papierami z e32.

 

Biorąc pod uwagę wszystkie powyższe to nazwałbym to ucieraniem d..y szkłem.

Tylko My Polacy jesteśmy nauczeni przez system takich kombinacji :mad2: :cry2:

 

:clap: :clap: :clap:

Jestem tego samego zdania co Robert!! Jeśli ktoś nie robi takiego remontu po to tylko żeby sprzedać zaraz auto to jest to wpełni uzasadnione ! Bo po co wkładać drugi silnik który mimo tego że jest " igła " mógłbyć wcześniej kilka razy przegrzany , i co wtedy znowu lipa...

JA swój też remontuje oczywiście nie tak kompleksowo jak tamten ale same części wyjdą około 3000 zł ( części markowe ale nie z serwisu ) !!

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.