Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
MAM BMW SERII 5 Z SILNIKIEM DIESEL 2,5 L. OSTATNIO SZLAG TRAFIŁ ROZRZĄD TZN PRAKTYCZNIE CAŁĄ GŁOWICE NIE JESTEM PEWNY CO DO STANU TECHNICZNEGO RESZTY SILNIKA ALE JESTEM RACZEJ PRZEKONANY ZE JEST W KIEPSKIM STANIE. CHCE ZMIENIC SILNIK NA TAKI SAM ALE BARDZIEJ KORCI MNIE BENZYNOWA JEDNOSTKA TEJ SAMEJ POJEMNOŚCI O MOCY 192 KM. I Z TYM WATKIEM ZWIAZANE JEST MOJE PYTANIE. CO OPRÓCZ SILNIKA MAM ZMIENIĆ W AUCIE. CZY SKRZYNIA BIEGÓW I NATURALNIE SPRZĘGŁO TEZ MUSZE ZMIENIĆ. CZEKAM NA ODP. OCZYWIŚCIE OD OSÓB KTÓRE MAJĄ POJĘCIE W TYM TEMACIE. :) [/b]
Opublikowano

Masz w miarę młode auto 525 tds to dobre motory z tego co piszesz masz do wymiany głowicę rozrząd do roboty ja bym sprawdził wał czy trzyma tolerancję stan panewek gładzi cylindrów i pierścienie.

Kupił głowicę używaną splanować poskładać i jazda tak moja rada jak dobrze zrobisz to i wiesz co masz i jeździsz i jeździsz.

Wymiana silnika na benzynę to silnik z osprzętem wydech(inne mocowanie) sterownik silnika (to oczywiste) licznik (obrotomierz inaczej skalowany) sprzegło, i skrzynia dyfer (inne przełożenia)

pozatym naprawdę dobrego motoru nikt nie sprzeda za małe pieniądze

a co tanio to potem na ogół drogo

Pozdrowienia Piotr


E34 525 tds Touring

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.