Skocz do zawartości

a jednak wymiana pompy paliwa w TDS - jakie parametry ???


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Witam, jednak po wielu bojach z moim autem czeka mnie wymiana pompy paliwa, mam takie male pytanko, bo facet w sklepie w ktorym zaopatruje sie w czesci spytal o numer (10-cio cyfrowy)który jest na pompie, niestety na razie nie mam czasu i mozliwosci jej wyjac i sprawdzic, ktos moze mi podpowiedziec te numery, lub okreslic jakie cisnienie musi podawac pompa, tudzież jakie inne parametry musi spelniac ? moje auto to E36 318 TDS Compact, rocznik 96, z gory dzieki za pomoc :) Edytowane przez uroboric_tom
Opublikowano
Tak jeszcze podbijajac temat - poszukuje schematu budowy pompy paliwa w tds, ktos gdzies wklejal jakis czas temu ale niestety nie moge tego znalezc, a zanim wydam kase na nowa chcialbym swoja rozebrac i wyczyscic dokladnie, moze to wystarczy... :?
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Witam ponownie, zabierajac sie do wymiany pompy (a wlasciwie "wkladu") spotkalem sie z problemem. Mianowicie czy ktos z Szanownych Uzytkowników jest w stanie powiedziec mi jak wyjac to pier.... :evil: cholerstwo z tych plastikowych zatrzaskow ?? meczylem sie chyba z godzine, probujac podwazyc to jakos srubokretem, a wlasciwie kilkoma, bo zatrzaskow jest konkretnie 6 (choc wydaje mi sie, ze tylko na trzech jest taki plastik blokujacy pompke). I NIC :mad2: . slyszalem, ze jest specjalne narzedzie do tego przeznaczone. Nie pamietam juz kiedy ostatnio sie tyle naklalem, czasem mysl konstruktorska BMW jest dla mnie jakas abstrakcja, i mam wrazenie, ze niektore rzeczy celowo zrobiono w ten sposob, zeby tylko utrudnic lub uniemozliwic naprawde na wlasna reke przez wlasciciela. Jak tylko bede mial mozliwosc zrobie jakies zdjecie i wrzuce, zeby pokazac o co mi chodzi. POMOCY !!!
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
nie pamietam jak to juz wyjmowalem - ale nie bylo specjalnych problemow (inaczej bym zapamietal) pompa w obudowie jest zamocowana chyba na 4 gumowych wspornikach - najpierw to rozlacz (trzyma tam chyba jeszcze rurka powrotna z o-ringiem - dosc mocno)
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Ok, po długim czasie użerania się z pompą, próbami reanimacji starej, zamiany na tanie zamienniki (nie polecam nikomu - kasa w błoto !) zdecydowałem sie kupić porządną w całości razem z pływakiem, dowiedziałem się, że VDO Siemens sa ok i przyjazne cenowo więc się zdecydowałem na coś takiego

 

http://ekatalog.intercars.com.pl/

 

Jednak w opisie jest napisane, że ciśnienie wynosi 0,5 bara, a na forum czytam ciągle, że minimum to 3,5 bara wiec różnica w wydajności kolosalna - jak to jest naprawde ? może błąd na stronie Intercars :?:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.