Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam mały problem bo nie wiem jaką mam dobrać sondę do mojego silnika. Jestem szczęśliwym posiadaczem BMW 318iS coupe 12.92

I pojawił się mały problem, bo nie wiem jaką sondę mam dobrać są 2 warianty

a) sonda bosch'a cena około 330zł

b)sonda NGK cena około 370zł

I jednocześnie chciałem zaznaczyć, że nie są to sondy uniwersalne lecz dedykowane do bmw z wtyczką BMW.

Uniwersalna padła mi po 3 miesiącach teraz pracuje od 0.5 do 0.7V ze wskazaniem na 0.5V troszkę jej sie zakres skurczył :)

 

Jak na razie spotkałem sie z 2 opcjami w jednym sklepie twierdzą, że do mojego samochodu należy dobrać sondę NGK, bo silnik 1.8iS jest na siemensie i powinna być NGK a bosch (choć boscha też ma na półce), a w drugim miejscu klijent twierdzi, że w katalogu ma zamiennik Bosch'a więc nie wiem którą mam wybrać proszę o fachową poradę. Jednocześnie, zaznaczam ,że obydwa sklepy podobno są dobre.

 

A i jeszcze jedno mam sekwencje może wiecie która będzie lepiej znosiła gas.

Ale w PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI chodzi mi oto która powinna być a nie która lepiej znosi gaz.

 

Proszę o fachową pomoc!!!

 

Slyszalem tez ze pasuje tez jakas od WV i audi jest to podobno simensa ale chyba produkuje ja ngk pod logiem siemens co myslicie

 

z tym ostatnim prosze o porady tych ktorzy robili cos takiego w 318iS

DZIEKUJE

Opublikowano
kombinacja ....18is chodzi na systemie boscha bo jest 92 rok sada boscha a nie simensa . najleprza orginalna . Takjak napisales uniwersalna pada po2 miesiacach a jak niemasz kata to napewno .sada musi byc w tlenowej atmoswerze
Opublikowano
Tak ale generalnie chodzi mi oto jaką mam wybrać ngk czy bosch bo w sklepie twierdzi, że ngk bo mam komputer siemensa. Komputer chyba faktycznie jest siemensa ale nie dam sobie głowy za to urwać. Właśnie jaki jest komputer w 1.8iS ???
Opublikowano
bosch niepamietam koncowki numeru ale sada jest boscha najlepiej orginal w aso bo silnik jest mocno wysilony i nalezy wziac orginal bo w sadach jest przepasc inne potrafia dawac odczyty na przyklad asymptota pracy za mala i automatychnie zamala regulacja silnika to jest bardzo wazny element !!!!!
Opublikowano

Wiem, właśnie w 318iS sonda jest b ważnym elementem, na jeździłem BMW 2.0 24V z padniętą sondą i nie było takich problemów jakie tu mam.

W intercars'ie znalazłem 2 pasujące mi sondy bosch 0 258 005 324 i NGK OZA572-E8

 

Która jest lepsza??

 

Ps. mam gaz która lepiej będzie jeździła na gazie???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.