Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

od paru dni jestem uzytkownikiem e39 525d 00r przebieg 185 000km w sedanie z manualna skrzynia i mam chyba dosc duzy problem

mianowicie

gdy ruszam dosc zdecydowanie na 1 auto wpada w dosc duze wibracje kola sie slizgaja (byo probowalem to na mokrej nawierzchni) drazek zmiany biegow wpada w dziwne drganie jakby chcial wskoczyc na luz no i trzesie cala buda

a jak ruszam normalnie spokojnie wszystko jest ok

 

dodam jeszcze ze po przekroczeniu 90km/h do 130km/h auto rowniez wpada w dziwne delikatne drgania

poza wyciekiem oleju z mostu na oko wszystko wyglada ok

 

wiec co to moze byc??

sprzego

skrzynia

most

podpora walu

polosie

tarcze

klocki

 

pozdrawiam i licze na jakies podpowiedzi bo poza tymi drganiami autko naprawde jest w swietnym stanie

Obecnie:

F11 530d M-Pakiet 2013

F10 520D M-Pakiet 2012

F25 X3 2012r.

Było:

1.E36 320i Coupe

2.E36 323i Coupe M-Pakiet

3.E46 320D Touring

4.E46 330xd Touring

5.E39 525D Sedan M-Pakiet 2000

Opublikowano
Kolega walczył ze swoim e39 520d 2002r i żadne wyważanie kół, wymiana amortyzatorów i innych elementów zawieszenia nie dało rezultatów. pomogła wymiana dwumasówki i poduszek pod silnikiem i skrzynią.
Marzysz o 4 kólkach?? Kup sobie 2 rowery !!
Opublikowano

no auto dopiero co kupilem od niemca przebieg ma udokumentowany

w srode jade na pierwszy przeglad wiec powiem temu na diagnostyce niech mi sprawdzi dokladnie zawieszenie ale myslicie ze takie mocne drgania drazka zmiany biegow i ogolnie calym autem moga byc od zawieszenia?? (czy chodzi ci o elementy napedzajace?)

auto ma fabryczny m-pakiet wiec myslalem ze jest bardziej wytrzymalsze

 

pozdrawiam i czekam na dalsze sugestie

Obecnie:

F11 530d M-Pakiet 2013

F10 520D M-Pakiet 2012

F25 X3 2012r.

Było:

1.E36 320i Coupe

2.E36 323i Coupe M-Pakiet

3.E46 320D Touring

4.E46 330xd Touring

5.E39 525D Sedan M-Pakiet 2000

Opublikowano
w moim aucie jakiś czas temu też zauważyłem wibrację drążka zmiany biegów, z tym, że u mnie dodatkowo miałem problemy z wrzuceniem jedynki. Na wrzucenie jedynki pomogła wymiana poduszek pod silnikiem tak w 90%, na wibrację drążka zmiany biegów niestety niewiele... na razie z tym jeżdżę :?
Opublikowano
musisz zacząć sprawdzanie od poduszek belki głównej tylnego zawieszenia, podpory wału , łącznik elastyszny wału ze skrzynią , poduszki pod silnikiem i skrzynią, zazwyczj któraś z tych rzeczy po uszkodzeniu powoduje drgania drążka zmiany biegów i wibracje przy ostrym ruszaniu. jeśli chodzi o drgania przy 90-130km/h to sprawdz czy masz proste felgi i opony
Opublikowano

Miałem podobnie w E38 750iL. Gdy ruszałem delikatnie nic się nie działo, przy mocniejszym wciśnięciu gazu przy ruszaniu pojawiały siędrgania wału.

Wymieniłem podpore wału samą gumę bez łożyska choć wyglądała dobrze koszt 38zł, wymyłem stary smar i na nowo przesmarowałem przegób wału przy moście, od tej pory jak ręką odjoł

BMW sie nie psuje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.