Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich, może pomożecie. Dziś podczas ruszana ze skrzyżowania przy zmianie biegów z jedynki na dwójkę, podskoczyły obroty do ok. 2800 po czy silnik zgasł. I już nie chce zapalić, kręci jak szalony ale nic. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki, iskra jest i doszedłem do tego że nie ma w ogóle napięcia na kostce która jest wpinana w pompkę paliwową. Paliwo również jest. Jak by ktoś wiedział jak się z tym uporać to dajcie znać. Silnik to 1,6 :(
Gregor
Opublikowano

wogóle nie dochodzi napięcie do pompy? może jednak ten bezpiecznik?

jesteś wogóle pewny że to pompa?

Jeżel napięcie dochodzi do niej to może się zawiesiła? postukaj w nią lekko to może się ruszy

 

a może masz uszkodzony przepływomierz! paliwo jest ale bez powietrza nie uruchomisz silnika!

sprawdź też przekaźnik pompy

http://tnij.org/gsvg

włosy na głowie potargał wiatr :whistle:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=83461

Opublikowano

a gdzie jest przekaźnik pompy paliwowej? może jakieś foto - please

czy może być to wina kompa? np. wyłączył zasilanie pompy?

Gregor
Opublikowano
na razie wiadomo że elektryka coś świruje, podejrzenia padają na immo albo jakieś przekaźniki. Na interfejsie wykazało błąd immo, ale mimo wszystko nadal nie działa. Szpece dalej grzebią. Jak by się coś jeszcze komuś nasunęło to śmiało piszcie.
Gregor
Opublikowano

no to widzę że najwięcej sam ze sobą pogadam, ale dokończę historii bo może się to komuś kiedyś przydać. Dziś postawiono diagnozę: IMMO

Coś się nie tak dzieję bo immo rozłącza zasilanie pompki, a wczoraj bez problemu udało się w warsztacie zapalić auto. Więc na razie szukają gdzie to się mogło pogubić. Pożyjemy zobaczymy.

Niedługo ciąg dalszy.

Gregor
Opublikowano
u mnie było podobnie tez gasł i odpalał jak mu sie podobało i tez obstawiałem immo tylko ze na kompie wyswietlało odcinanie obwodów zapłonowych cylindrów a nie immo i okazało sie ze to czujnik wału korbowego sprawdzali czy daje impulsy ponoć on jak sie uszkodzi potrafi odciąć dopływ prądu do pompki w prawdzie u mnie tego nie zrobił i pompa chodziła. auto jeszcze dzisiaj jest w naprawie czekam na efekty
Opublikowano
no to wiadomo na pewno - padł sterownik do immo. jak gościu go zdobędzie to zamiana i jazda. Koszt 250-300 zł :duh:
Gregor
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Mam pytanie w tym temacie: muszę wymienić sterownik silnika (zdechł) czy muszę też mieć kostkę AWSu i pestkę w kluczyk od samochodu z którego ten nowy sterownik (komp) pochodzi? czy też da się go jakoś zgrać z immo który jest w moim aucie? Dzięki z góry za odp. (trochę mnie czas goni).
Opublikowano

Bunia NAPRAWIONA !!!!!

 

Troszkę mi zeszło nim napisałem,ale....

Więc tak jak pisałem wcześniej padł sterownik, był pewien problem by dobrać go to silnika jaki ja posiadam.Po wielu próbach i zrobieniu z dwóch jednego, silniczek miło zamruczał. I tak jest do dziś. I oby tak dalej

Gregor
Opublikowano

Do marcina, więc da się to wszystko zgrać, ale ponoć wyższa szkoła jazdy.

Najpierw poszukaj kogoś kto się tego podejmie, a potem auto ciągnij bo nie wszyscy chcą się z tym bawić choć podają się za elektroników samochodowych.

Gregor
Opublikowano

Najłatwiej jest tak zrobić czyli kupić komplet ale jeżeli masz fachowca który za rozsądną cenę czyli do max 160-200 zł zapisze tobie identyczny numer we immo jak w komputerze to przekoduj swoje immo do kupionego komputera

 

Pytanie do Greg211. Co ma wersja silnika do rodzaju immo ??. O ile mnie wiedza w tym zakresie nie myli. W E36 był montowany EWS II lub EWS III i taka była różnica a co do tego ma silnik czy to 1,6 1,8 2,0 2,5 czy 2,8 lub jego wersja M40 M42 M43 M50 M52

Opublikowano

no niestety informacja zasłyszana.

Człowiek czasami gada głupoty z nadzieją że mądrze gada, jak kogo wprowadziłem w błąd to sorki

Gregor
Opublikowano

Tak jak napisał Greg211 poszukaj najpierw kogoś kto zaadoptuje sam komputer a tedy szukaj komputera żeby nie okazało sie ze kupisz komputer a potem będzie lipa z zakodowaniem immo.

 

Ja miałem juz taki problem. Kupiłem silnik z komputerem który miał wgrane sportowe mapy i chciałem go zaadoptować do siebie i powiem ci ze dosyć dużo ludzi musiałem obdzwonić. Dzwoniłem po elektronikach, ludziach którzy siedzą w dorabianiu kluczy i immo itd. Nawet dzwoniłem do serwisu i powiedzieli ze oni tego nie zrobią. dopiero znalazłem dwa dobre warsztaty BMW które powiedziały mi ze sie podejmą bez problemu a koszt to 160 zł w przypadku EWSII i 240 zł w przypadku EWSIII. Tak jak napisał Greg211 to ponoć wyższa szkoła jazdy w BMW

Opublikowano
Problem jest w tym że mieszkam we Francji i tu w serwisie BMW powiedzieli mi że oni mi mogą wymienić kompa na nowy za..... 1 500 euro. Trochę to drogo cholera. Nic to, postaram się znaleźć używany komplet (komp, EWS i pestka do kluczyka) A tak a propos to gdzie szukać kostki EWS? (znaczy gdzie ona się znajduje w samochodzie). Tak czy owak, dzięki wszystkim za szybką odpowiedź, teraz wiem na czym stoję.
Opublikowano
no to widzę że najwięcej sam ze sobą pogadam, ale dokończę historii bo może się to komuś kiedyś przydać. Dziś postawiono diagnozę: IMMO

Coś się nie tak dzieję bo immo rozłącza zasilanie pompki, a wczoraj bez problemu udało się w warsztacie zapalić auto. Więc na razie szukają gdzie to się mogło pogubić. Pożyjemy zobaczymy.

Niedługo ciąg dalszy.

 

tu masz...http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=484105#484105.

 

a tu pompki....http://www.serwispomp.gensys.pl/index.php?option=com_content&task=blogsection&id=6&Itemid=84.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.