Skocz do zawartości

cos sie posypało , spalanie mi wzroslo do 16l


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Wiec od 2 tankowan za okolo 100zl spalanie wychodzi mi 16l... Nie wiem czemu w przeciagu i tygodnia tak cos sie moglo zlepsuc. Silnik pracuje mi rowno, cale auto sie zachowuje jak zawsze, podejrzewac moge wtryski lub lambdne. Lambda jednak nie bo silnik ani sie nie zamulil, przynajmniej nic nie odczuwam, ani nie zaczol praowac nie rowno. Do tego myslalem ze oleju mi ubywa bo uszczelniacze puszczaja laczace przednia gorna pokrywe lancucha a dolna, tam jest taka cienka uszczelka 15cm .. ale myslalem ze zima przestanie ciec. Nie sprawdzalem czy cieknie ale juz od wymiany dolelem litra i teraz sprawdzalem to mam znowu prawie minimum. Nie wiem czy to sie wszystko laczy w cos. Nie wiem czy mam jechac na diagnostyke i placic 200 stowy za nic czy lepiej sprawdzic cisnienie na listwie. Ktos ma jakis pomysl? Bo lambde i tak wymieniam dla swietego spokoju.

http://www.bmwpasja.pl

Nowe foty w galerii


BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )

http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto

Opublikowano
na moje oko to sonda... podjedz najlepiej na ul. przedmiejska za podlaczenie skasuja cie 100 i bedziesz pewny. jezeli to sonada to odrazu wyskoczy ale mowie na moje oko to sonda.
Opublikowano

hmm... ciezka sprawa...

Ja bym od razu lambde wymienił(moze tego nie odczuwasz ale jak pada to przeszła w tryb awaryjny i silnik se łyka)

co do tych uszczelniaczy to jak ci z tego cieknie to nie zastanawiaj sie tylko wyminiaj uszczelki i uszczelniaj ten przeciek! ja miałem tez tak z tymi pokrywami i tez mi przez to oleju ubywało! zmieniłem teraz i jest lux teraz juz poziom oleju nie spada!jak wykonasz te czynnosci do dopiero wpadnij na kompa i sprawdz! No w sumie i tak musisz jechac jak lambde wymienisz:) bo musza ci wykasowac tamten bład!:):):):)

a ciekawe w jakiej kondycji masz uszczelniacze zaworowe??? bo one tez maja sie do spadku poziomu oleju w silniku!

POZDRO!

Opublikowano
hmm... ciezka sprawa...

Ja bym od razu lambde wymienił(moze tego nie odczuwasz ale jak pada to przeszła w tryb awaryjny i silnik se łyka)

co do tych uszczelniaczy to jak ci z tego cieknie to nie zastanawiaj sie tylko wyminiaj uszczelki i uszczelniaj ten przeciek! ja miałem tez tak z tymi pokrywami i tez mi przez to oleju ubywało! zmieniłem teraz i jest lux teraz juz poziom oleju nie spada!jak wykonasz te czynnosci do dopiero wpadnij na kompa i sprawdz! No w sumie i tak musisz jechac jak lambde wymienisz:) bo musza ci wykasowac tamten bład!:):):):)

a ciekawe w jakiej kondycji masz uszczelniacze zaworowe??? bo one tez maja sie do spadku poziomu oleju w silniku!

POZDRO!

no wlasnie nie mam pojecia w jakim sa stanie. co do kompa to ja sobie kasuje robiac resed DEM za pomoca rozladowania kondnsatara zlaczajac 2 klemy od aku na 1 godzine.

http://www.bmwpasja.pl

Nowe foty w galerii


BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )

http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto

Opublikowano

Zwiększony apetyt na paliwo masz równiez z powodu obniżenia temperatur

 

mój palił przed przymrozkami 12-13l teraz też 16l/100 ale mam silnik 2.0 w Vanosie

 

Co powinno wyjść na kompie jeżeli sonda jest zepsuta ?? Jakie odczyty ??

.
Opublikowano

najlepiej by było wymienic uszczelniacze dla świetego spokoju! do mojego is-a zapłaciłem 32zł za wszystkie! tylko ze to wymaga sciagniecia głowicy:/ a co za tym idzie kupno na zaś nowej uszczelki pod głowice:/ fakt faktem jest troche roboty i troche kasy pójdzie ale lepiej dmuchać na zimne!

a co do takiego resetu to ja nie jestem specjalnie przekonany ze w e36 to całkowicie kasuje błędy... czytałem gdzies na jakims forum ze to w innej wersji na 100% kasuje błedy a w e36 to nikt nie jest pewny! ale zrobisz jak zechcesz!

Opublikowano
najlepiej by było wymienic uszczelniacze dla świetego spokoju! do mojego is-a zapłaciłem 32zł za wszystkie! tylko ze to wymaga sciagniecia głowicy:/ a co za tym idzie kupno na zaś nowej uszczelki pod głowice:/ fakt faktem jest troche roboty i troche kasy pójdzie ale lepiej dmuchać na zimne!

a co do takiego resetu to ja nie jestem specjalnie przekonany ze w e36 to całkowicie kasuje błędy... czytałem gdzies na jakims forum ze to w innej wersji na 100% kasuje błedy a w e36 to nikt nie jest pewny! ale zrobisz jak zechcesz!

no fakt narazie glowicy sciagac nie bede, chyba ze do wymiany tejj uszczelki bedzie to potrzebne ale wiem ze nie jest, co do sondy podobno pada z biegeim kilometrow tak okolo 160kkm i wtedy zle odczyty daje a komp nie wylapuje bledu. Fakt kompa po wszystkich zrobie na koniec i jak bede to sie wykjasuje, odrazu zobacze czy masz racje ;]

http://www.bmwpasja.pl

Nowe foty w galerii


BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )

http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto

Opublikowano
zalezy jaka uszczelka Ci tam pusciła od tego rozrzadu! bo miedzy dolna a górna pokrywa jest dwie uszczelki gumowe jedna miedzy tymi pokrywami a druga pod głowica chyba.... juz dokładnie nie pamietam ale jak ta druga Ci padła to głowice raczej trzeba sciagnac:) i jak juz bys wymieniał te uszczelki to wartało by wymiwnic równiez te metalowe pod pokrywami( drogie to jak cholera komplet mnie kosztował 120zł:/) no chyba ze weźniesz te stare na silikon jak jeszcze da rade:)
Opublikowano
co do tego czy taki reset poprzez spinani eklem pomaga-odpowiadam TAAAAK!!!równiez mam isa i padła mi sonda ,wykazało na kompie,wymieniłem na nowa ,spiąłem klemy i po kilku dniach pojechałem z ciekawosci na profesjonalny komp,błedu nie było,,,w e36 działa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.