Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam dzisiaj z rana wsiadam i chce jechac do roboty :d odpalam i zapalil normalnie ale odrazu spod maski slychac bylo straszny klekot i tak gdzies przez minute. silnik chodzil normalnie tak jak zawsze tylko klekotal, no ale dobra jade i zobaczylem ze swieci sie kontrolka akumulatora... :mad2: po 2 minutach zgasla i wszystko bylo wporzadku... :jawdrop: nie wiem o co chodzi bo samochod zachowywal sie normalnie....

 

wiecie moze o co chodzi zeby zaraz nie zrobilo sie cos powaznego... i kosztownego.

 

dzieki za odpowiedzi i pozdrawiam

Opublikowano

Po pierwsze: jaki to silnik? M40, M43??

 

Jeśli masz M40, to raczej standardowo popychacze sobie klepią...choć dziwi,że tak z dnia na dzień Ci się to przydarzyło...

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano

No taka wycena kosztów to nie bardzo się da poczynić bez widoku rozrządu...

Najpierw zalej świeży nowy olej, jak radzi bono20002, albo chociaż zobacz i uzupełnij stary :roll2: Od razu popatrz,czy coś nie cieknie...

A z tym ładowaniem aku,to może Ci się po prostu pasek ślizga klinowy??? Nic nie piszczy z rana?

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
wlasnie jakis pasek piszczy, ale nie wiedzialem ze to moze byc powiazane z akumulatorem. czy cieply czy rozgrzany jakis pasek napewno sie slizga nie wiem ktory tylko ehhhh...
Opublikowano

To nieważne, gdzie jest ten pasek! Bo i tak mechanik Ci go będzie zmieniał, jak sam nie masz o tym pojęcia :D Jedź do sklepu, kup pasek i do mechanika. Za wymianę Cię dużo nie skasuje ;)

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano

Jedź do znajomego mechanika,albo chociaż zaufanego, dobrego etc :)

On Ci powie co masz kupić, który pasek. Pojedziesz do sklepu, kupisz, założycie i po sprawie. Uff :wink:

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano

Pasek wieloklinowy lub inaczej wielorowkowy. Do E36 sa najwyzej dwa, jeden do alternatora i jeden do klimy. Ty potrzebujesz tan do alternatora. Jak kupowalem rok temu to dalem za jakis w miare dobrej firmy okolo 80zł.

 

Pozdro

Opublikowano
Pasek wieloklinowy lub inaczej wielorowkowy. Do E36 sa najwyzej dwa, jeden do alternatora i jeden do klimy. Ty potrzebujesz tan do alternatora. Jak kupowalem rok temu to dalem za jakis w miare dobrej firmy okolo 80zł.

 

Pozdro

 

Hmmm kolego mała poprawka - wg mnie mogą być 3 paski

1. Alternator

2. Klimatyzacja

3. Pompa wspomagania.

 

Co do kosztów wymiany regulatorów luzu zaworowego - komplet kosztuje około 360-400zł + wymiana (bo jeśli się nie znasz nie radzę próbować).

Dodatkowo jak wymieniasz poprzez zdjęcia wałka musisz się liczyć z wymianą paska rozrządu bo nie zakłada się starego paska. Oprócz tego jak już rozkręci się napęd rozrządu to może okazać się, że rolki i napinacz są do wymiany - i koszta rosną.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Nie no bez przesady z tymi kosztami :D Najprościej można to zrobić tak: jedź do mechanika i powiedz żeby Ci wymienił pasek napędzający alternator i koniec :8) On sam skombinuje jakiś pasek :)
:)
Opublikowano
Pasek wieloklinowy lub inaczej wielorowkowy. Do E36 sa najwyzej dwa, jeden do alternatora i jeden do klimy. Ty potrzebujesz tan do alternatora. Jak kupowalem rok temu to dalem za jakis w miare dobrej firmy okolo 80zł.

 

Pozdro

 

Hmmm kolego mała poprawka - wg mnie mogą być 3 paski

1. Alternator

2. Klimatyzacja

3. Pompa wspomagania.

 

Co do kosztów wymiany regulatorów luzu zaworowego - komplet kosztuje około 360-400zł + wymiana (bo jeśli się nie znasz nie radzę próbować).

Dodatkowo jak wymieniasz poprzez zdjęcia wałka musisz się liczyć z wymianą paska rozrządu bo nie zakłada się starego paska. Oprócz tego jak już rozkręci się napęd rozrządu to może okazać się, że rolki i napinacz są do wymiany - i koszta rosną.

 

Pozdrawiam

Alternator i wspomaganie są na jednym pasku ! - to tak dla porządku..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.