Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam taki problem bo w mojej 1.6 M40 słychac popychacze na dodatek walek rozrządu jest troche skorodowany, dźwigienki tak samo. I teraz mam pytanie czemu tak sie stało i czy opłaca sie to wymieniać czy lepiej kupic silnik drugi. jak naprawiac to jakie tego koszty beda i ile moze kosztowac drugi taki silnik i czy moze ktos wie gdzie mozna kupic taki??? i ciekawe czy nie bedzie to samo w drugim silniku. Prosze o porade co zrobić

Opublikowano
A skad tam wziela sie korozja?? Samochod dlugo stal ,czy moze chodzi ci o to, ze walek i dzwigienki sa przytarte? Jezeli silnik-dol- jest w dobrym stanie i masz zamiar jeszcze troche pojezdzic tym autem to rob sama glowice koszty beda ale jestes pewien czym jezdzisz. W przypadku zakupu drogiego m 40 mozesz trafic na silnik jeszcze gorszy od twojego..
Opublikowano

widzailem walki nowe w cenie jakis 350zł

do tego popcyhacze koszt tez 300zł

robota...............i masz spokoj

jeslibys cchial sie pokusic o zmiane silnika czyli SWAP to wylacznie na nowszej generacji M40 juz swietlane lata minely-owszem pracuja ale musza byc w bardzo dobrym stanie-zadbane.

Opublikowano
widzailem walki nowe w cenie jakis 350zł

do tego popcyhacze koszt tez 300zł

robota...............i masz spokoj

jeslibys cchial sie pokusic o zmiane silnika czyli SWAP to wylacznie na nowszej generacji M40 juz swietlane lata minely-owszem pracuja ale musza byc w bardzo dobrym stanie-zadbane.

ja u siebie tez wymienilem conieco a tez mam m40 i smiga teraz jak ta lala!! :mrgreen: :mrgreen: ....a tez myslalem o kupnie drugiego i teraz jestem zadowolony ze go nie kupilem :mrgreen:

...mimo staran otoczenia nie udało mu sie zmadrzec...BMW

http://allegro.pl/show_item.php?item=641252496


http://img.userbars.pl/80/15963.png

Opublikowano
Witam. Ja wymienilem walek rozrzadu, popychacze, dzwigienki, podkladki tzw. pieski, pesteki czy tam jeszcze inaczej, gumki zaworowe, uszczelke pod pokrywe zaworow oraz simmeringi. Za wszytski lacznie z robocizna zaplacilem 1100zl. Osiagi i praca silnika zmienila sie diametralnie. Wiec radze tez zainwestowac w remont niz kupno nowego silnika. Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.