Skocz do zawartości

kilka problemow... prosze o pomoc V8 730


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam...nowy na forum...mam nadzieje ze uzyskam odpowiedzi na nurtujace mnie pytania:

1. cos na wiekszych wertepach [np.trelinka] stuka z tylu po lewej stronie tak jakby pod glsnikiem...jakby jakies luzy na amorze...ale nie widac zadnych luzow

2. silniczek niezbyt rowno pracuje...swiece po kupnie byly czarne...sondy wymienione ale na nieoryginalne...silnik ma ciag...tylko obroty nierowne i trzesie...

3. telefon...instalacja siemens ZZF C450-73 nie dziala!! nie wiem co jest grane ...wkladam tak-taka...i wyskakuje katren fehler a potem zmienia sie na karte bitte...i [BAD]...instalacja sklada sie z czytnika karty przypocowanego po prawej stronie z prawej strony tunelu...sluchawki przy konsoli...i skrzynki w bagazniku...i chyba anteny na szybie tylnej ;]...co jest grane?

4. kierownica...mimo ze chyba ma regulacje w pionie...po odchyleniu dzwigienki nie rusza sie!!...czemu?

5. alarm fabryczny jest...ale nie ma pilotow...podobnie z centralnym...nie ma zdnego pilota =/

6. a ja mam manuaaaaalaaaa...a wy nie :lol: ...5 biegowka =D...

z gory dzieki za pomoc!!

Opublikowano

witka, :idea:

ad1 - 1.stukanie jego przyczyną może byc wybita guma w której usadowiony jest amorek - sprawdz - zdejmij tylną pułkę i zobacz.

2. Być może masz luzy na gumach tylnej belki.

ad2 nie jestem pewien czy w twojej siódemeczce masz elektroniczne cewki zaplonowe na każdą świecę - jesli tak to sprawdź każdą z nich - być może ktoraś ma przebicia na obudowe - wymienić.

Jeśli jednak nie masz cewek tylko przewody i świece -zainteresuj się przewodami wysokiego napięcia. Pamiętaj, że świece tylko NGK i tylko jedno-elektrodowe.

ad3- zapraszam do elektryka bo widać, że ktoś już się zabawił z Twoim telefonem :) :?

ad4 kierownica nie rusza sie z prostego powodu - bo po odchyleniu dźwigienki mozesz ją przysunąć ku sobie lub też oddalic - czyli regulacja w poziomie :D :wink:

ad5 beka

ad6 beka podwójna :dance:

Pozdrawiam

Żyj z pasją !
Opublikowano

:search:

Wiele z tych tematów już było.

ad. 2. w "równoległym" wątku jest opisywana sprawa membrany, która często jest powodem nierównej pracy V8 - przeważnie połączone to jest z delikatnym gwizdem sinlika na biegu jałowym

ad. 3. Jeżeli masz 2 czytniki kart (nie wiem, czy akurat w Twoim telefonie tak jest - ja mam dwa, ale to Motorola), to sprawdź w drugim - tez było na forum. Sprawdź też kartę abonamentową.

Sebastian. Dawno temu ... E34 524td.

Obecnie: E38 735iL i E46 330i SMG oraz ... Toyota Prius, Ford Probe 2.5V6 (wszystkie LPG ;) ), a także moto: Yamaha XV250 i Gilera DNA

Stronka

(Nawigacje i audio do BMW E38/39/46/53/83)

Opublikowano

po pierwsze dziekuje za zainteresowanie...po drugie do bartas'a:

odnosnie zaplonu...elektroniczne ceweczki na kazda swiece...swiece nowki ngk z podwojnymi elektrodami =D...a odnosnie kierownicy...nie rusza sie w zadnej plaszczyznie =(...

do sebast'a:

dzieki...i niestety nie ma 2 czytnikow...to nie e38 :wink: ...a na abonamencie plusa nie dziala takze ;(/// ach ta becia!!! pozdrawiam!!!

Opublikowano
Ach , fakt, fakt, z czy w ogóle to jest napewno 900Mhz, a nie przypadkiem 450 MHz analogowy ?

Sebastian. Dawno temu ... E34 524td.

Obecnie: E38 735iL i E46 330i SMG oraz ... Toyota Prius, Ford Probe 2.5V6 (wszystkie LPG ;) ), a także moto: Yamaha XV250 i Gilera DNA

Stronka

(Nawigacje i audio do BMW E38/39/46/53/83)

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano
witam. Jesli chodzi o te membrane to w ktorym miejscu ona sie znajduje bo mam podobny problem z obrotami.Rano podczas odpalania zimnego silnika nawet potrafi czasami lekko zakopcic.Prosze o podpowiedz.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano

Sebastian. Dawno temu ... E34 524td.

Obecnie: E38 735iL i E46 330i SMG oraz ... Toyota Prius, Ford Probe 2.5V6 (wszystkie LPG ;) ), a także moto: Yamaha XV250 i Gilera DNA

Stronka

(Nawigacje i audio do BMW E38/39/46/53/83)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.